Da kommer det en liten update. Lite har skjedd med bilen, men har fått handla inn noe småtteri som jeg venter på pågangsmot til å montere!
Basskasse er handla inn:
Takvinga er også ferdiglakkert, detta er v70n look vinga:
Ble godt fornøyd! Har også handla inn Tec7, så er egentlig bare å lime den på!
Kjøpte noen "strøkne" nebula felger før jul, da jeg endelig fikk hentet disse, så var de ikke så strøkne alikevel. Ene felgen er rett og slett ødelagt i lakken.
Legger ved noen bilder der jeg prøver å få fram skadene:
Som dere ser, så er det sånn rundt alle eikene på den enen felgen. De to andre er strøkne.
Så derfor har jeg bestemt meg for hva jeg vil gjøra med de. Lakkere de i gull!
Satte meg ned med Photoshop her en kveld, og fikk triksa fram en farge jeg likte, må si at gullfarge kledde Nebula godt!
Heiv de også på bilen jeg posta bilde av lenger opp her, trur det blir knallbra! (Selv om det ser bra hårete ut på bildet under)
Også har jeg skaffa meg innstegslister!
Oljelekkasjen har jeg enda ikke fått ordna enda, da jeg trudde det var pakningen rundt kamakselfølern som var gåen. Noe det tyder på at det ikke var. Verkstedet sa det muligens kunne vara liminga i toppen som var gåen.
Bilen virker som har vendt seg mer til Chippen nå og, går mye jevnere og bedre nå enn tidligere
Det var alt for i kveld, større update kommer så fort jeg får begynt å montere de nevnte delene!
Edit: Noen som veit fargekoden på Compmotive gullfelger?