Du må fortsette å oppdatere det du gjer!
Brukte fleire tima å såg igjennom det du hadde gjort, super tråd! Beste eg har sett![]()
Keep up the good work![]()
~Volvo 745GL 87' B230K - Bruksbil~
Lenge siden det gar vært update her jamå få ut litt mat til oss, ikke bare sitte å ruge på bilder å info
Men er den forstillinga fra 960 så veldig mye bedre enn den fra 940 da? :s
Skal vel passe overens med 850 (?) coilover på den forstillinga ? Og dermed så får ein vel dette godkjent.
Blir interessant å sjå når du begynne med oppdateringane igjen - følge med heile tida.
[Tråd - 740 turbo '86] 245DL, 850 97', V70 Classic 08, 240GL 90' [Tråd - 945 96' bruksbil]
[X -v70R awd '98] [X - Xc70 D5 '04][X -Tråd - V70II 2,0D '08] X - S60 2.0T '02, X - S80 00' 2,0T, [X -Tråd - V70 2,5TDI '99]
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
Den er mye bedre ja, men det krever sveising av ramme. Kan nesten garantere at hverken 850coilovers eller endret sporvidde er noe man får i vognkortet.
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
For å få den på må du utenom selve fjærbeina og bærearmene ha: Braketter (erstatter de nagla brakettene som holder kasterstaga), "amublansestaget" som alle 960II/S/V90 har std. og endeleddene som tilhører 960II/S/V90.
Skulla gjerne gitt deg delenr. på de delene , men vadisen min har streika (tror det er nyeste java-update)...
OBS: Det er viktig at det er 960II bil du har da (eller S/V90)... førstegen 960 (opp til 1994) har samme rælet som std. 7 og 900![]()
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
sen 96 modell det jeg har, så er 960II
Så alt er der![]()
Emo, nå har jeg lest igjennom hele tråden din! Ja, hjemme fra jobb og kjeder meg..
Kanke du flytte hjem igjen å byne med bil igjen :P ?
Husker jeg fulte med her vær jævla dag ei stund, allerede ganske feit bil dette etter min mening. Ser ikke ut som at standarden synker med det første![]()
-90 VOLVO 745
-84 TOYOTA Hilux
Har du svart interiør til 700/900 å selge? Trykk der! --> ØNSKES KJØPT!
Gleder meg til og følge med her igjen!Bra du er tilbake, liker detta prosjektet
![]()
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
Godt at denne bilen blir bygget videre påmen hva er planen angående sekser egentlig? Ta en sugesekser å turbokonvertere den?
Å blir du bare å godkjenne den med sugesekser da å så ha et turbokit du kan ta av å på lett? Eller blir det ren banebil nå å kjøp av ny a-b bil?
Liker denne bilen din utrolig godt! Bladd gjennom tråden maange ganger!
Så blir godt å få deg tilbake i siget hermasse bilder takk!
![]()
Stikkordene hørtes iallefall veldig spennende ut![]()
Takk. Planen er å ta en 2.5 liter blokk, 3 liter veiv også T5 råder og stempler (eller muligens annen innmat). Også kjøre turbo på denne, som da blir 2.8 liter. Det blir fortsatt vei bil, men kun godkjent som sugemotor. Bygger sannsynligvis turboen nedover så det blir mindre synlig.
Jo, leiker med tanken!Hva er prislappen på noe sånt med alt man trenger?
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt