Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1.756
Side 250 av 613 FørstFørst ... 150 200 240 248 249 250 251 252 260 300 350 ... SisteSiste
Viser resultater 6.226 til 6.250 av 15308

Tråd: Godbiter fra bilannonsesidene

  1. #6226
    Registrerte brukere R.G sin avatar
    Medlem siden
    08. sep. 2010
    Sted
    alvdal
    Innlegg
    4.040
    Antall takk

    Standard

    høyre styrte biler ja.
    1988 760 B6284T
    1988 765 D24TIC
    1985 740 B230ET

  2. #6227
    Registrerte brukere de_icer sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Arendal
    Innlegg
    541
    Antall takk

    Standard

    Hadde vært moro, og sikkert ikke umulig - men 99% av Volvoene der nede har rattet på feil side....
    1996 Volvo 945 Turbo - 1997 Volvo 940 Turbo - 1998 Volvo 945 - 1996 Volvo 965 3,0 - 2012 VW Transporter 2,0tdi 4m - 2010 MB E350T CDI 4M - 2005 MB E500T

  3. #6228
    Registrerte brukere Revell sin avatar
    Medlem siden
    24. sep. 2010
    Sted
    Wild, wild West Bamble
    Innlegg
    4.062
    Antall takk

    Standard

    Skulle fint ha klart høyreratt på den 850Rn og 965en For de var skikkelig pene

  4. #6229
    Registrerte brukere de_icer sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Arendal
    Innlegg
    541
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Revell Vis post
    Skulle fint ha klart høyreratt på den 850Rn og 965en For de var skikkelig pene
    Det hadde jeg ikke vurdert om jeg så kunne fått en helt ny en for prisen av en brukt venstrestyrt.
    1996 Volvo 945 Turbo - 1997 Volvo 940 Turbo - 1998 Volvo 945 - 1996 Volvo 965 3,0 - 2012 VW Transporter 2,0tdi 4m - 2010 MB E350T CDI 4M - 2005 MB E500T

  5. #6230
    Registrerte brukere Revell sin avatar
    Medlem siden
    24. sep. 2010
    Sted
    Wild, wild West Bamble
    Innlegg
    4.062
    Antall takk

    Standard

    Volvo har det kjekt med att de er lette og bygge om til Venstrestyrt da alle hull og fester er der på begge sider

  6. #6231
    Registrerte brukere de_icer sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Arendal
    Innlegg
    541
    Antall takk

    Standard

    Det er så, men da er det ikke en fin originalbil med lav kilometer lenger. Ikke på samme måten i alle fall...
    1996 Volvo 945 Turbo - 1997 Volvo 940 Turbo - 1998 Volvo 945 - 1996 Volvo 965 3,0 - 2012 VW Transporter 2,0tdi 4m - 2010 MB E350T CDI 4M - 2005 MB E500T

  7. #6232
    Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    Innlegg
    3.004
    Antall takk

    Standard

    De er dessverre høyrestyrte ja, noe som gjør dem mye mindre attraktive. Men mange av de bilene så jo nye ut da.. *sikle

    Forresten, mulig jeg bare er døgnvill altså, men en url som grovt oversatt er "utveksle gørr" er jo verdt å merke seg.
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

  8. #6233
    Registrerte brukere JørnM_940 sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Stoksund, Norway
    Innlegg
    1.289
    Antall takk

    Standard

    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=32973989
    10k for dyre kanskje mtp KM-stand og interiør, men det er vel ikke så alt for mange 740tic som er originale heller lenger.. Hvertfall ikke som ligger ute til salgs.
    Uansett synes jeg det var en godbit.
    -BMW 320cd, 2005

    X: 1991 Volvo 940 bruksbilprosjekt ---> Solgt!

  9. #6234
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Original og fin 740 TIC er sjeldan vare ja, ein skulle ha sikra seg ein sånn og heldt han original og i god stand. Eg skulle hatt ein stor garasje og fast inntekt so hadde eg sikkert gjort det Eg trur ikkje Eg hadde angra på det om 10-15 år Me ser jo kor ettertrakta Amazon 123 GT og 240 turbo M.fl. er no
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  10. #6235
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Likevel er 740Turbo, også i ubesudlet tilstand, laaangt vanligere enn 240Turbo...

    Når det gjelder Volvoer fra Japan: Biler med rattet på feil side er nok også etter mitt syn i overkant klønete å gidde å importere. Vet ikke om det finnes andre hindringer i tillegg...? Men disse annonsene gjør unektelig at det kunne virke interessant å følge litt med, for det var svært flotte eksemplarer og mye lav km-stand der. Kan lure på om dette er tilfeldig eller i noen grad typisk - i Japan evt for dem som kjøper Volvo i Japan?

    Den ekstra høye prisen på 245en - er det bare km-standen, eller har den en spesiell status?
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  11. #6236
    Registrerte brukere de_icer sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Arendal
    Innlegg
    541
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    Likevel er 740Turbo, også i ubesudlet tilstand, laaangt vanligere enn 240Turbo...

    Når det gjelder Volvoer fra Japan: Biler med rattet på feil side er nok også etter mitt syn i overkant klønete å gidde å importere. Vet ikke om det finnes andre hindringer i tillegg...? Men disse annonsene gjør unektelig at det kunne virke interessant å følge litt med, for det var svært flotte eksemplarer og mye lav km-stand der. Kan lure på om dette er tilfeldig eller i noen grad typisk - i Japan evt for dem som kjøper Volvo i Japan?

    Den ekstra høye prisen på 245en - er det bare km-standen, eller har den en spesiell status?
    Mistenker at japanerne blir skattlagt etter hvor mye de kjører, dette gjelder nemlig ikke bare Volvo - utrolig mye flott fra 80- og 90-tallet av tyske biler også. Gjennomsnittstilstanden, etter det man kan se på bilder, vitner også om at de usannsynlig lave kjørelengdene stemmer. Typiske slitasjemerker på seter, ratt osv er ikke så lette å jukse i stand. Når man er over på de spesielle tyskerne type AMG-Mercedes o.l. er det relativt mange som har rattet på riktig side også. Det ligger vel 2 W210 AMG fra Japan på Finn nå også, begge med latterlig lav km-stand og venstreratt.
    1996 Volvo 945 Turbo - 1997 Volvo 940 Turbo - 1998 Volvo 945 - 1996 Volvo 965 3,0 - 2012 VW Transporter 2,0tdi 4m - 2010 MB E350T CDI 4M - 2005 MB E500T

  12. #6237
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    Likevel er 740Turbo, også i ubesudlet tilstand, laaangt vanligere enn 240Turbo...
    Ja absolutt men det er ikkje ofte me 740 turbo heller, so det hadde vore kjekt å sikra seg eit fint eksemplar mens det enno er å få tak i til ein grei pris Ein original 240 turbo er jo nesten umulig å få tak i i norge og skulle det dukka opp ein er han enten lika rusta som 245en min eller alt for dyr.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  13. #6238
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Jeg er enig i at det er helt på sin plass å redde et bra eksemplar av 740Turbo - eller 700-serien i det hele tatt. De er i ferd med å bli veteraner nå, får vi huske på.
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  14. #6239
    Registrerte brukere Revell sin avatar
    Medlem siden
    24. sep. 2010
    Sted
    Wild, wild West Bamble
    Innlegg
    4.062
    Antall takk

    Standard

    i ferd med og bli? 760n er det jo alt

  15. #6240
    Registrerte brukere NikolaiB sin avatar
    Medlem siden
    15. sep. 2010
    Sted
    Vardø
    Innlegg
    591
    Antall takk

    Standard

    http://www.finn.no/finn/car/used/vie...nkode=33115345

    Godbit i mine øyne,FK,M90,greit utstyrt,høvelig lav km og pent delskinn.Litt uvanlig med LT sedan og.Ikke dum pris heller for en pen bil sikkert prutbart
    -Volvo 740 '85
    -Volvo 142 '74
    -Volvo 244 '81

    ''Children in the backseat cause accidents; accidents in the backseat cause children.Stick to a two-seater.''

  16. #6241
    Registrerte brukere locked sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Stryn
    Innlegg
    3.000
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Revell Vis post
    Den her har gått 36 500km mellom service nr. 2 og 3. Det er faen meg drøyt!
    2016 BMW 220d xDrive Gran Tourer
    2005 Volvo Horisont B12M

  17. #6242
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av locked Vis post
    Den her har gått 36 500km mellom service nr. 2 og 3. Det er faen meg drøyt!
    Er jo 30k intervall på den, og om du har tatt oljeskifta sjølv mellom service, så treng det ikkje å vere noko problem.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  18. #6243
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    Likevel er 740Turbo, også i ubesudlet tilstand, laaangt vanligere enn 240Turbo...
    Eg vil tru at det er ei enkel forklaring på dette, 740 turboen kom i jappetida, og i desse åra vart det solgt utruleg mykje bilar i Norge, då var 240 turboen av marknaden, og vart nok rekna som ein bil som ikkje hadde den statusen.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  19. #6244
    Registrerte brukere Revell sin avatar
    Medlem siden
    24. sep. 2010
    Sted
    Wild, wild West Bamble
    Innlegg
    4.062
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av NikolaiB Vis post
    http://www.finn.no/finn/car/used/vie...nkode=33115345

    Godbit i mine øyne,FK,M90,greit utstyrt,høvelig lav km og pent delskinn.Litt uvanlig med LT sedan og.Ikke dum pris heller for en pen bil sikkert prutbart
    om han får det for den så skal jeg klare 60k på min. Syntes ikke utseendemessig att den var noe pen og se til.

  20. #6245
    Registrerte brukere NikolaiB sin avatar
    Medlem siden
    15. sep. 2010
    Sted
    Vardø
    Innlegg
    591
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Revell Vis post
    om han får det for den så skal jeg klare 60k på min. Syntes ikke utseendemessig att den var noe pen og se til.
    Annet en litt flass på frontleppa så jeg ikke noe som var galt med den utseendemessg?Noen flottere hjul å mild senk så er den fin den Uskrudde og originale 940 Turbo og LT blir det mindre av hver dag
    -Volvo 740 '85
    -Volvo 142 '74
    -Volvo 244 '81

    ''Children in the backseat cause accidents; accidents in the backseat cause children.Stick to a two-seater.''

  21. #6246
    Registrerte brukere Revell sin avatar
    Medlem siden
    24. sep. 2010
    Sted
    Wild, wild West Bamble
    Innlegg
    4.062
    Antall takk

    Standard

    er ikke mye tukla med min heller er bare US blink

  22. #6247
    Registrerte brukere NikolaiB sin avatar
    Medlem siden
    15. sep. 2010
    Sted
    Vardø
    Innlegg
    591
    Antall takk

    Standard

    Da har du noe du burde ta vare på
    -Volvo 740 '85
    -Volvo 142 '74
    -Volvo 244 '81

    ''Children in the backseat cause accidents; accidents in the backseat cause children.Stick to a two-seater.''

  23. #6248
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Revell Vis post
    i ferd med og bli? 760n er det jo alt
    Ja, men foreløpig et mindretall av dem vel å merke. Det er ikke ofte man ser en 82-modell 760. Om tre år blir det nok et betydelig "innrykk" over 30-årsgrensen.
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  24. #6249
    Registrerte brukere Bård sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Skien
    Innlegg
    1.067
    Antall takk

    Standard

    240 Classic som er glad i blått
    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=32845327

    Par småbulker under/ved venstre blinklys eller ser jeg feil

  25. #6250
    Administrator
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Kongsberg
    Innlegg
    5.196
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Revell Vis post
    er ikke mye tukla med min heller er bare US blink
    Har du ikke byttet dørhåndtak også? Fjernet lykteviskere og fått svart ramme på grillen? Ikke mye tuklet med, men den er tuklet med og ikke lenger original

  26. Takk R.G takket for denne posten
Side 250 av 613 FørstFørst ... 150 200 240 248 249 250 251 252 260 300 350 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •