Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  3
Viser resultater 1 til 20 av 20

Tråd: 98 mod 945 LT m90 Sort Skrynkelskinn, forsterket og oppgradert understell, twinpipe ++ selges asap!

  1. #1
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Exclamation 98 mod 945 LT m90 Sort Skrynkelskinn, forsterket og oppgradert understell, twinpipe ++ selges asap!

    kjappe fakta:

    Volvo 945\Stv.
    B230FK på 0,5Bars trykk. kan følge med en ekstra 13C turbo med justerbar BSR 0,8Bars trykk klokke.
    3" JT rustfri downpipe, 3" Racekat, 3" ferrita eksos med Twinpipe som avsluttning, har ev også da 3" Ferrita endepotten om dette ønskes for å være mainstream...
    M90 kasse uten problemer i! aldri spøla å herja med i mitt eie!
    KG lettet enkeltmassesvinghjul med Sachs -763 trykkplate og diesel lamell. overdimensjonert for mitt bruk, men perfekt for 300hk oppsett.
    25MM krengestag foran og bak fra IPD, ambulansestag fra IPD + IPD justerbart panhardstag.
    Bilstein Sprint foran. Gule justerbare koni bak
    Lesjøfors senkefjærer foran og "HD"\Heavy duty fjærer bak pga stereon, senkefjærerene bak følger med.
    Polyforinger i alt foran. nye foringer i momentstag bak.
    nye bremseskiver og klosser all over for 1 år siden, skal strax bytte klosser foran igjen pga jeg kjører langt og mye. nye kaliptere bak for 1 år siden.
    Sorte strøkne Skrynkel Skinnseter fra britisk 965, det vil si du har da justering av høyde på begge setene foran og bak på framsetene.
    sorte deksler og gulv til bagasjerommet har jeg liggende til bilen.
    Mørkegrå plysh paneler i taket fra 965 med lys over baksetene\dørene der.
    Sort 960 armlene med koppholdere
    Blackberry Pearl Metallic, nyyyyydelig farge nypolert\vasket i sola!!!
    780 ramme i dashen for ev montering av Dobbeldin spiller eller 1din spiller og 3 målere f.eks.
    Snowcap.
    Sølvlakkerte originale trykkrør. følger om ønskelig med Sorte\originale trykkrør
    trepaneler i dash, askebeger, askebeger bak og dørsidene kan følge med.
    sort plyshinnlegg i dørsidene der håndtak er.
    8" takmonitor\DVD skjerm (BOSS) som flippes ned følger med.
    2 Northstar Gelbatterier følger med. 2x54# RF 0\1AWG kabler med 2x100A automatsikkringer ligger klare i bilen og følger med.
    6x9" høyttalere bak + 3 delt komponentsett foran følger med (Alt Infinity av gode sorten) samt 2 stk RF T1 12" basser følger med. alt er bygget inn custom, men går å demontere for å få helt original uten problemer. ingen inngrep er gjort i karrosseri.
    Spiller\Spillte 142,5dB, har målepapir på det
    custom målerpod for: turbotrykk, oljetrykk, oljetemp og voltmeter er laget og montert istede for midtre luftedyse, giver for oljetemp er ikke montert da jeg ikke har vært ned med bunnpanne og montert på det enda. original Oljetrykksgiver er montert.
    jeg prøvde å ettermontere en Turbo+ sats, prøvde å ettermontere men har ikke fått dette til å fungere så det følger med så kan ev ny eier prøve seg
    originale stoffmatter i gulvet foran og bak.
    originalt "japan" ratt med tofarget skinn, grått og sort. sjeeeeldent! dette kjøpte jeg spiller nytt på volvo for alt for mange $$$ for 2 år siden.
    Airbag og
    SRS
    \sidekollisjonsputer i setene foran.
    ABS

    AC - må ses over, godt mulig det bare er mangel på gass, skal jeg ha bilen utover så skal jeg se over dette på jobben (Volvo forhandler) ekstra "ny"\ny AC kompressor kan følge med for å være sikker.
    custom Dynamic stylingbakfanger som twinpipe eksosen passer fint i.
    original framfanger i blå som da må lakkeres. påmontert Original Addonleppe! følger også med i såfall...
    ingen lykteviskere. lister uten hull er montert og lakkert.
    V70N vinge
    960 baklukehåndtak og bakrutevisker lakkert i bilens farge.
    960 håndtak rundt om.
    Elvinduer rundt om + el.\-oppvarmede speil.
    Turbo instrument med Trykkmåler i turtelleren. blå dioder. noen må byttes, det tar 5 minutter og kan jeg gjøre før salg...
    høydejustering på hovedlyktene.
    kjørelys bak i alle 4 feltene på baklyktene. og det er da montert de fine 965 baklyktene uten innsving på nederste felt.
    16" continental piggfri som har gådd 1 sesong på 16" Hydrafelger.
    ingen sommerfelger! kan ev....... følge med 15" Draco
    DVD spiller og forsterkere følger IKKE med! alt annet gjør det.

    Plusser i tillegg til det av utstyr:
    har det meste man ønsker seg på en bil...
    ligger sinnsvakt godt i svinger kontra originale 7/900 Vogner (generelt egentlig) og sedaner også faktisk, konkurrerer lett ut veigrep og kurvetaking mot det meste om du tørr å gi bilen mulighet til å være alt den kan være ikke at den er rævkjørt fordi om jeg skriver dette! det er en stooor forskjell på å rævkjøre en bil på turtallssperra og kjøre den Fort på riktig gir! så er det sagt! Kurvekjøring på lang tur mot Yamaha R1 <-> 945 = 945 victory!

    minuser:
    har ikke sideskjørt... skal montere SE skjørtene om jeg beholder bilen utover høsten\ ikke får solgt enda...
    rust er begynt å komme på hjulbuene foran, perfekt med tanke på X90 ombygging som jeg skal gjøre om jeg beholder bilen, eller som alle andre gjør nå så har ikke det stort å si...
    AC må som sagt tas service på\ev da fylle gass om det er det som er årsaken bare til at AC kompressoren ikke slår inn. det gjør jeg selv om ikke bilen blir solgt før jeg parkerer 242n for lakkering.
    pga vekten av stereon og alt ekstrautstyret går den merkbart dårligere enn 242n som er oppjustert og 500kg lettere så dette blir fort en cruisebil i forhold.
    jeg er lei bilen og vil ha C70 minus enough for meg... 242n er mye kulere så trenger ikke to
    RWD
    biler nå...

    Tror jeg har husket det meste nå.

    km stand ca 270 000km.

    2 pris vinner i fjor vår på 900 klassen på Volvoklubben trøndelag sitt Mai Treff!

    pris? gi bud, vet hva jeg ikke selger for, men se litt på priser på hva som er av ekstratustyr og oppgradering kontra en standard 945 LT M90 98modell og ta en vurdering hva du da får her som du ev slipper å påkoste på bilen om du skal bygge opp ei vogn!

    her er en bil som er pell klar for 300hk oppsett med understell og gear + eksos. bare å trø oppi ny\annen Intercooler og topp\turbo og chiper så er det tut å kjør det du makter og rår uten problemer med å ha dårlig understell eller eksos... jeg planla nemlig å overdimmensjonere for mitt eget bruk nettopp pga dette om jeg fikk lyst!

    41409403\ oystein.troan krøøøøllle yahoo.com

    bilder kommer etter hvert men se i signaturen min for prosjekttråden! førstesiden der har masse bilder, om ikke av de siste så en goood del!

  2. #2
    Registrerte brukere Ekren sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Melhus, Norway
    Innlegg
    1.019
    Antall takk

    Standard

    får jeg komme og sparke i dekka?
    Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
    -1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo

  3. Takk jacobsen takket for denne posten
  4. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Innlegg
    439
    Antall takk

    Standard

    hvilken pris ser du for deg??

  5. #4
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Ekren: du kan komme å sparke på reservehjulet!

    Jensen: under 60K så selges den ikke har jeg bestemt meg for.

    den får nå strax SPILLER ny originalfanger foran som er lakkert i riktig farge, så jeg skal levere den originale ADDON leppa til lakkering så den står i stil. og så bestilles SE skjørt. etter det så er den salgbar som fy for min del. men vil få ordna på det før jeg selger

    eventuelt er jeg interessert i å bytte + mellomlegg på en C70 som sagt!

  6. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. jan. 2010
    Innlegg
    267
    Antall takk

    Standard

    Nesten slik at det er flere som har lyst til å sparke litt dekk og åpne panseret og ikke forstå noe osv... hehe...

    Men finnes det bilder? Bilder...?

  7. #6

  8. #7
    Registrerte brukere Ekren sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Melhus, Norway
    Innlegg
    1.019
    Antall takk

    Standard

    følger det med reservehjul?
    Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
    -1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo

  9. #8
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    ekren da...

    nei, men om det er avgjørende skal jeg sanneligen finne fram en stålfelg

  10. Takk Ekren takket for denne posten
  11. #9
    Registrerte brukere Anders Dybvadsskog sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Verdal`n
    Innlegg
    4.707
    Antall takk

    Standard

    Ca pris om du river ut alt av anlegg baki da?
    740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392

    Ny eier av Dunfrid<3

  12. #10
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    har ikke bruk for det baki i neste bil uansett så om noen kjøper det for 4K uten subber eller 6K med subber så kan det selges uten. men forstekere og slikt følger ikke med uansett

    bilen selges ikke under 60K uansett. da er det ikke verdt å selge.

  13. #11
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    har kjøpt meg C70 99 mod 2,4T nå! så denne selges asap for minstebud 60K med nylakkerte SE sideskjørt og org. Addon frontleppe med alt stasj som man kan tenke seg i en 945... uten forsterkere og spiller men ellers alt montert!!! legges ut på finn.no så fort jeg får montert nye sideskjørtene når jeg får de...

  14. #12

  15. #13
    Registrerte brukere Anders Dybvadsskog sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Verdal`n
    Innlegg
    4.707
    Antall takk

    Standard

    kan kanskje være inntressert når V70n er solgt
    740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392

    Ny eier av Dunfrid<3

  16. #14
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    flott! selgselgselg! tar av skilta før nyttår nå så jeg ikke får 3x årsavgift neste år om den ikke blir solgt. da får jeg bare shine den veldig til den blir solgt istede. akter ikke å selge under minsteprisen

  17. #15
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg
    VCCN medlemsnummer
    117
    Innlegg
    407
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    flott! selgselgselg! tar av skilta før nyttår nå så jeg ikke får 3x årsavgift neste år om den ikke blir solgt. da får jeg bare shine den veldig til den blir solgt istede. akter ikke å selge under minsteprisen
    Jeg får 4 årsavgifter sånn som det ser ut hos meg nå
    Espen Titlestad, Kongsberg, Tlf: 99114888
    Biler; 94' 945 Turbo , 95 944 LT, 95 965 3.0, 96 964 3.0, 18' XC90 T8 AWD R-design

  18. Takk Anders Dybvadsskog takket for denne posten
  19. #16
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    da blir muligens Stereobygget solgt for 4000 med subber om ingen byr høyere enn 4000 for stereobygget baki uten 6x9"erene???? selges i løpet av uka for 4000 mest sannsynlig om ingen høyere bud!?

    etter det er ute blir originale sorte paneler og gulv montert i bilen.

  20. #17
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. juni 2010
    Sted
    Os ( Bergen )
    Innlegg
    219
    Antall takk

    Standard

    Kurvekjøring på lang tur mot Yamaha R1 <-> 945 = 945 victory!

    Var det Bestemoren din som kjørt sykkelen??
    945 tic stage 3 (prosjekt), Pajero 3.2 dykkebil, opel astra 1.7TDI kone/sparebørse, Ducati 900super sport, HD-Springer, HD FXR prosjekt igang,

  21. #18
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av EivindG Vis post
    Kurvekjøring på lang tur mot Yamaha R1 <-> 945 = 945 victory!

    Var det Bestemoren din som kjørt sykkelen??
    nei det var MORA DI! takk for usaklig innlegg i en salgstråd...

  22. #19
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    stereon er da solgt fra bilen. framdører med sidepaneler med høyttalere følger dog med foreløpig. ellers er det montert inn\montert tilbake originale sorte deksler i bagasjerommet nå så bilen er original bak for de som foretrekker det.

    selges for bud fra og med 60 000kr med nylakkerte\nye sideskjørt og original addon-leppe montert på nå over nyttår når jeg får SE sideskjørtene fra LMR til slutt...... med ferdig pleid skinnseter en runde før salg og rensa interiør. fin cruisebil\prosjektbil for den som ønsker å ta en liten finish på bilen og ev bygge om til x90 look eller trimme opp da drivverk og understell tåler fint oppgradering til 300hk oppsettet uten problemer.

    følger også med en ekstra 13C turbo med justerbar WG om interesse.
    også div småting følger med som ikke er verdt å nevne men absolutt av interesse sammen med slik bil vil jeg tro.

  23. #20
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. juni 2010
    Sted
    Os ( Bergen )
    Innlegg
    219
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    nei det var MORA DI! takk for usaklig innlegg i en salgstråd...
    du er velkommen
    945 tic stage 3 (prosjekt), Pajero 3.2 dykkebil, opel astra 1.7TDI kone/sparebørse, Ducati 900super sport, HD-Springer, HD FXR prosjekt igang,

Lignende tråder

  1. 745/V90 Vurderes solgt
    By Kent o in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 17
    Siste post: 13/10/11, 21:05
  2. 740/V90 85/98 Mod Vurderes solgt.
    By Kent o in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 15
    Siste post: 14/06/10, 14:39

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •