Driver nå og ser etter ny turbo til bilen, er veldig usikker på hva jeg skal prøve. noen som har noen forslag til hva jeg burde prøve ?
har funnet en her som kanskje kan brukes : http://www.nordicautoimport.com/jdm-...rbo-1016-p.asp
Hva tror dere ?
motor i chevy`n da? korta inn bakakslen elr?
Skjer veldig lite med bilen nå i vinter da jeg har en annen bil og drive med.
Har fått kjøpt meg en el-vifte som jeg driver og monterer opp, også driver jeg å lager meg en ny catchtank..Har desverre ikke noen bilder av dette da jeg er veldig dårlig til å ta bilder mens jeg driver i verksted.
Da har jeg tatt fram igjen god bilen fra vinterdvale
Slik er motorrommet nå, har koblet opp med elvifteBle en mye bedre lyd, slipper å høre på den vifta som surrer hele tiden... Også er ny turbo på vei hjem til meg
![]()
Sist endret av Lund Racing; 29/03/12 kl 20:07
Veri gudd sør![]()
Volvo 940 TIC
Da har jeg fått turboen min å fått montert den, mangler V band klemme og gjøre om litt på downpipen før det er klart.
Her er iallefall et bilde under monteringen, flere bilder kommer !
![]()
Har da fått montert Turboen og fått prøvekjørt bilen litt.. Har fungert meget bra
Nå i helgen har det vært motorfestival i Stryn så tenkte å ta med bilen dit en tur, men fikk et problem så kom aldri fram..
Bilen gikk fint hele turen over fjellet og hadde null problemer med den. Så tenkte vi å ta en liten burnout, noe som vi ikke skulle ha gjort siden bakakslingen ikke ville være med lengere.. Så nå leter jeg etter ny diff, skrik ut om noen har noe å selge meg![]()
Men fikk tatt noen bilder av bilen før den ikke ville mere
Og bilen på tralle på tur hjemmover igjen
![]()
ser jo veldigt bra ut
volvo 855 t5
volvo 940 gl.
volvo 855 gl.
prosjekt bilen 855 t5 http://forum.vccn.no/showthread.php?...s-volvo-855-t5
ser veldig bra ut denna![]()
01 v70 2,4 aut
94 945 turbo
Takk for det![]()
Har en 3,54 med slyngesperre til mk1 multilink liggende...
Må hentes i østfold eller møte meg i asker.
17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
07 Opel Zafira OPC "bussen"
92 240 "Turbo" venter på bedre tider
x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro
Utruleg flott bil!Har ikkje sett denna førSkal heilt klart ha meg 740 igjen ein gang ja
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Nice kjerre!Ryddig og pent motor rom
![]()
Bmw e34 520i
Volvo 760 Cruise bil.
Volvo 240 Turbo! - Solgt
Volvo amazon 70m Prosjekt!
Bmw e34 535i - Solgt ,Bmw e30 turbo banebil - solgt
Tusen takk for det folkens, hyggelig å høre
Har nå fått hentet meg ny diff som snart blir montert, får håpe den lever litt lenger![]()
Spørs vel litt på Kim kanskje?![]()
Volvo 940 TIC
hehe, full gass det![]()
Må ta det en dag ja, hehe![]()
Her er det lenge siden det har vært aktivitet, Men det har ikke vært stille med bilen. Bilen ble også gokjent i 2 nye år idag
Skal komme med stoor update bare jeg får bildene fra tlf inn på datan. Tlf har klikka helt så får de ikke over.
Digger utseende på motorrommet ditt ;D