heisann, skal bygge om bilen fra lh 2,2 til lh 2,4 men hva er forskjellen på bensinpumper og slikt eller er alt det samma? :P
heisann, skal bygge om bilen fra lh 2,2 til lh 2,4 men hva er forskjellen på bensinpumper og slikt eller er alt det samma? :P
Bensinpumper skal gå fint og bruke fra 2,2. Men er jo litt andre ting på motorn som må byttes over.
setter inn motor og motornett fra en bil med lh 2,4.
må bytte ledningsnettet som går fra motorrom og inn til hjernene også. og bensin og tendings hjernene
Volvo 740 TIC 88mod selges i deler! - http://forum.vccn.no/showthread.php?...ddon-USA-front
BMW 520 04mod
BMW 740 99mod
vet, var bare det med bensinpumpene jeg var usikker på
Frigstad her på forumet har nettopp gjort denne jobben mener jeg på sin 740 vinterbil.
Han har sikkert svar på det du lurer på
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic
vanntempsensoren og tomgangsventilen må byttes.
Du må bytte svinghjul og montere svinghjulsensor.
Og montere ledningsnett til LH2.4 og tilhørende styreenheter.
Og vil du kvitte deg med LH 2.2 systemet til en vettug pris, så si ifra.
Jeg foretrekker det framfor LH 2.4
Ola
Pedersen & Moen's diverse galskap.
Treffes på 93288310
75' 242
81' 242 (Vent å se)
#1- Volvo 240, 1990, Turbobil (Totalvrak 2013 :(..)
#2- Bmw E21T 79'
#3- Volvo 850, bruksbil, Ras
#4- Volvo 240 90" nytt prosjekt. turbobil
#5- Golf Mk4 00"
Det kan dere fundere litt på
Pedersen & Moen's diverse galskap.
Treffes på 93288310
75' 242
81' 242 (Vent å se)
Jeg har bensin og tenndings hjerne fra 740 turbo lh2.2 om du er interisert V20T
Volvo 740 TIC 88mod selges i deler! - http://forum.vccn.no/showthread.php?...ddon-USA-front
BMW 520 04mod
BMW 740 99mod
skal nokk ikke selge det nei, om du ikke kommer med et bra bud da??
Bra bud får du nok ikke av meg gitt Hehe
Men nok om det Gjør som jeg skrev lenger opp i tråden her, så kommer du i mål
Pedersen & Moen's diverse galskap.
Treffes på 93288310
75' 242
81' 242 (Vent å se)
Forskjellig spjedhus på innsug på 2,2 motorer. På 2,2 kan man vel justere på en svart vriskru under hvor mye luft som kan gjennomstrømme på tomgang med spjeld stengt. Dette fungerer ikke så bra når du bytter over til 2,4 og den drar luft der og blir noe høy/ujevn på tomgang.
Foresten andre dyser på 2,2 i forhold til 2,4 med tanke på bosch nr/farge osv. Men det skal vel funke
Sist endret av Pwrvolvo; 26/11/11 kl 16:05
Og en ting til,på 2,2 kan du vel justere co på lmm.
skal fortsatt sette inn komplett motor og nett fra en 240 med lh 2,4 så da er det kun bensinpumpene jeg var usikker på...