Her er et bilde av bilen uten spoiler ogsåTok den av for å få tatt lakkrens over hele.
Bildet er fra før jeg dro på treffet![]()
Her er et bilde av bilen uten spoiler ogsåTok den av for å få tatt lakkrens over hele.
Bildet er fra før jeg dro på treffet![]()
haha, så heftig ut uten spoiler![]()
Ikke sant![]()
Ble stoppa av biltilsynet i teknisk kontroll for et par dager siden. Fikk innkalling til full teknisk på biltilsynet, pga. sota blinklys, bråkete eksos å noe greier.. Greit nok, heelt ok for meg.
Men kom 3stykk fra politiet å stoppa meg i går, sto i 40min å kjeftet på meg for bilen var skjev og hadde ikke baksete sa de. Seriøst, har de ikke annet å finne på her i Kristiansund! De skulle avskilte bilen, fikk ny innkalling til biltilsynet, SNAREST! osv. De hadde jo ikke snøring på bil! men nå har jeg ihvertfall lært at det er livsfarlig å kjøre uten baksete i bilen..Ble redda av en svart ettersøkt BMW som kom forbi, alle hoppe inn i purkbilen å kjørte etter den.
Fan for noen cocky folk, hvis de ser meg igjen så tar de skilta![]()
Da skal jeg på biltilsynet å få 360n godkjent
Men har en ny plan!! Vil begynne på nytt prosjekt nåSkaffe meg en bil til, og ha den uten skilt. trimme den istede, bruke den på track days osv.
Så ha den jeg har nå litt mere lovligSå jeg kan bruke den på jobb osv.
Tror om det ? Prøve å finne en 360 til tenkte jegsiden de er så awesome
da ble det ikke turbo i denna da eller?
går en 340/360 i mjøndalen. den er litt flekkete, men blir kjørt av en eldre kar.
Alexander R H Olsen.
Er litt lagt for meg ..
Men skjer ting her:
Har snakka med en fyr som har en hvit 360 ståendeSom han nylig kjøpte av en gammel mann etter han hadde sett min
men han har ikke gjort noe med den enda, han sier han skal begynne snart... Gidde han et bud enda den ikke er til salgs jeg, kan jo håpe han ombestemmer seg
Den står ca 2timer unna her jeg bor(+ en tunell og en ferge :( )
Hørte en liten rar lyd fra motoren, så på vei hjem fra jobb så merka jeg at jeg plutselig mista alt vannet på motoren
Vannpumpa gikk skikkelig til helvette, var ikke noe igjen av lageret inni derFiksa den i en trang bakgård her i byen, med en 10mm en 13mm fastnøkkel, ei tang og et par skrujern, gogo volvo!
Måtte ta bussen på jobb en dag mens jeg venta på ny da men :( Så ikke ut som pumpa hadde vært skiftet før engang..
da var det jaggu på tide å bytte :P
haha, gjett hvem som ringte og var interessert i å selge bilen sin da. Hadde innsett at det ikke kom til å bli gjort så mye med den..
Skal se på den i helga![]()
blir den bruksbil da å detta prosjekt? :P
Ellers så ligger min bruksbil ute, coilover kit etc kan følge med![]()
x 360 #50
Er jo bare b200 uansett, jeg hadde ingen problemer med å kaste det som satt i den røde, og den hadde gått kortere
Tja, neste bil blir kanskje noe lett og bakhjulstrekk, med litt pulver eller noe snusfornuftig aner ikke.. Holder på med studier, trenger egentlig ikke bil så enten avregistrere volvoen eller å selge den igjen, da velger jeg å selge den
x 360 #50
Blir det ny 360 nå da ?![]()
Grattis med ny 360 daBlir vell prosjekttråd på den også vell?
![]()
- 1990 Volvo 740 GL -- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -
siden det er innsprøytning å nyere, ha den som bruksbil da? Så setter du AT motoren i denne (hvite)
Enig med han over![]()
- 1990 Volvo 740 GL -- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -