Må si jeg forundrer motivasjonen dinno så sjukt med rust det var
![]()
Denne hadde vell de aller fleste sendt på skroten, men bra du forlenger livet på stakarn!![]()
Stå pågleder meg til og se bilen ferdig lakkert
![]()
Må si jeg forundrer motivasjonen dinno så sjukt med rust det var
![]()
Denne hadde vell de aller fleste sendt på skroten, men bra du forlenger livet på stakarn!![]()
Stå pågleder meg til og se bilen ferdig lakkert
![]()
White smoke racing- Volvo 740 tic
prosjekttråd: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=15947
Gleder meg og
Har ikke lugget på latsiden i det siste, men er ikke gøy å oppdatere med bare sparkel bilderBeklager fårlig oppdatering:( Men forhåpentligvis snart lakk nå
Takk for alle komentarer![]()
Skjedd noe mer her da? =)
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
Ja, har skjedd litt, men lite:/
Prøver å få noen til å lakke den for meg, men er ikke så lett
Men har vertfall fått noe sparkel på da
Og fikk nytt dashbord i dagså skal sette den samme
Innvendig og bygge annlegg nå, satser på å få oppdatert litt med bilder snart![]()
Hvordan går det her om dagen da ? fått på no lakk ?![]()
Bilen står nok under presening desverre og venter på noen som kan lakke. Skal hjelpe han å rydde plass i garasjen til uka. Fordelen for meg er at jeg får låne deler jeg trenger til feilsøking på min bil![]()
Volvo is not a car, its a passion
har funnet en som skal lakkeså nå er det bare ett økonomisk tids spørsmål før my bilde uppdate
![]()
Gleder meg til å se resultate!![]()
Nå skjer det noe endelig! Bilen er levert til en som skal lakere
Så nå er det bare å smøre seg med tolmodighet å vente til han er ferdig
Mellom 1-5 uker sa han, siden han jobber i nordsjøen kan det være han må ut å jobbe, men håper han blir ferdig før han må ut
Beklager dårlig uppdate her i det siste, men nå skal det bli hyppige oppdateringer igjen og mye bilder!![]()
Bra jobb du gjør her, du har jo faktisk reddet livet til denne Volvoen![]()
Jess.. da syns jeg vi burde komme på banen igjen med denne tråden, da det ikke er lenge til jeg får bilen tilbake fra lakk
imens vi venter på lakeringen, lager jeg en oppsumering av hva som har skjedd fra start til slutt,
da jeg mener tråden min er litt rotete spesielt i begynnelsen
til dere som har fulgt med fra starten av, så kan dere bare bla litt ned, for på bunnen her er alt jeg har gjort som ikke er dokumentert enda
Enjoy..
Da jeg fikk bilen var den full av rust, ingenting mere å si om den saken
Selgeren var vertfall hyggelig nokk til å informere om at det bare var litt rust på den ene kanalen, og litt på hjulbuen...
så godt var det, at ikke det var noe mere galt
Husker jeg begynnte på kanalen bakSelvfølgelig var det ikke bare den ene, det bar begge. og indre. og støtten inni..
litt bilder før/under/etter:
FØR:
UNDER:
ETTER:
Vill dere se mere kanaljobb se tidligere poster
Etter kanalene begynnte jeg å jobbe med gulvetder var det mildt sagt mye.
Anbefaler alle som skal gjøre det samme å kjøpe delebil, og kappe ut gulvseksjoner og sveise inn.
da sparer du mye tid
men her er vertfall slik jeg gjore det:
FØR:
UNDER:
ETTER:
Hadde ikke så alt for mange bilder av venstresiden, men det var temmelig likt på begge sider..
Fortsatte videre med innerskjermene foranMye rust der og selvfølgelig
Hva forventet du?
FØR:
UNDER:
ETTER:
Her er det mest bilder fra venstresiden, men begge sider var mer eller mindre helt like..
ikke vits i å legge ut så himla mye bilder når de er tidligere i tråden min uansett
Bare å kikke bakover om dere er nyskjerrige!
Så har vi kommet til Hjulbuer bak! ett rent H@LVE773menne vi hiver ut ett partre bilder,
så ser dere på tidligere oppdateringer hvis det er av interesse
FØR:
UNDER:
ETTER:
Og siste delen av sammendraget: Reservehjulsbrønnen!
ikke veldig grei jobb, ikke helt gal heller..
FØR:
UNDER:
ETTER:
Og helt til sist, noe nytt for dere som har fulgt med:
Bilder av krymping av stål der det har slått seg, litt sparkling, og bilder av grunna deler, pussa dører,
litt av bilen når den er pussa ned og sparkla på
Litt teasebilder er det jo, da dere får se prøvelakkeringen fra når jeg skulle se fargen![]()
Legg merke til den ene døra, og B-stolpen på bilen
Krymping:
Sparkling:
Påbegynnt lakkarbeid/nedpussing.
Hvordan bilen ser ut og hvor langt den er på vei vet jeg ikke pr. dags dato, da den står på ett verksted nå..
Men har pratet med han som gjør jobben, og har blitt fortalt at den skal stå ferdig grunnet nå, og lakkeringen er ikke lenge til
Skal være aktiv med oppdateringer fremover nå så dere ser hva som skjer i fremtiden
Håper dere liker det dere ser, og håper dere koser dere med prosjekt tråden min, nå som ting begynner å bli litt mer ryddig,
og litt mer fremgang i arbeidet! merker vertfall jeg blir motivert
PS. i dette sammendraget har jeg tatt snarveier, og ikke vist alt jeg har gjort..
du må nokk bla gjennom tidligere oppdateringer for å få med deg alt, men her har du helheten!
Stay TUNED!![]()
LikerGleder meg til å se den ferdig
![]()
740 turbo 86x - 740 gl 88x - 740 gl 89x - S40 07x
XC70 Ocean Race 02 - Bruksbil
145 Express 72 - Pendlebilen
Fiat Uno Turbo I.E 86 - Stående prosjekt
er spent på resultet etter lakk nå![]()
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Det er jeg og !![]()
Har fått tak i org. skvettlapper til alle 4 hjul någleder meg sykt til å sette sammen alle detaljene på bilen!
![]()
hvordan går det med lakkinga?jeg er spent
![]()
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Jeg venter selv i spenning på Lakkingasist jeg hørte fra lakkereren sa han at han måtte reparere lakk boksen sin pga lekasje, men bilen var ferdig grunnet
skal opp en
Dag snart å se på bilen å ta noen bilder tenkte jeg, og høre med han hvor lenge det er igjen![]()
Må si du går grundig til verks. Det står det respekt av![]()
2012 Volvo V60
Fått lakkert nå eller?![]()
- 1990 Volvo 740 GL -- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -
Takk dieselsmoke
Arg, har ikke fått tak på han som lakker på en stund, men skal prøve igjen i morgentror han stakk til Nordsjøen en tur :/
i dag kommer en oppdatering dere har ventet lenge på.. men bare en liten luremus!
som de sier på TV 2 : SE HVA SOM SKJER ! (etter reklamen)![]()
reklamepausen er 5 minutt lang og ikkje ein time![]()