Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  38
Side 15 av 35 FørstFørst ... 5 13 14 15 16 17 25 ... SisteSiste
Viser resultater 351 til 375 av 858

Tråd: Div. turbo spørsmål og tips, B230

  1. #351
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Noen av KKKne kom med svart kompressorhus faktisk Usikker på hvilke modeller det er. men har sett det. kammerat har det
    One Ring to rule them all

  2. #352
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    levanger
    Innlegg
    2.293
    Antall takk

    Standard

    Det er kjekt da, lyser ikke opp med en STOR turbo da.
    Snakka med han som eu-godkjenner til meg og han nekta for og godkjenne med holseten da han mente den var pervers
    Kawasaki kfx 450r
    BMW E39 525T

  3. #353
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Der har jeg fine venner Alt skal være i bra stand. Bremser, understell. ledninger og sånt.. men same shit hva du kjører med av effekt :P
    Holseten ser jo fryktelig stor ut for vanlige folk. (er jo litt større en kkke jeg har kjørt med). Jeg har en GT42 i stua her. syns den var stor før. men nå som jeg har hatt den her en stund så syns jeg ikke den er så stor mer :P men leverer nok til 900hk, så er vanesak
    One Ring to rule them all

  4. #354
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    levanger
    Innlegg
    2.293
    Antall takk

    Standard

    Mener også alt må være i stand, men forstår han litt ang turbon og da.
    Flere som har turboer på stua ja
    Kawasaki kfx 450r
    BMW E39 525T

  5. #355
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Hehe, en kamerat av en kollega glemte å skru ned trykket på en trimma 200sx som skulle på eu. Var vel ca 450hk på fullt trykk. Ble ikke godkjent.

    For å holde seg til topic: Åssen blir det med en T3 super 60 på en "BPU" motor (531 topp+r dyser+kam)? Skal være brukis så ikke tema å kjøre på noe særlig mye effekt men vil gjerne ha noe litt mere givende enn 13C eksosbrems.
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  6. #356
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Er ca samme størrelse som de fleste 200stk turboene det gt28. er eksosbrems. men bedre en orginal greiene
    http://www.youtube.com/watch?v=gICXMh2Cu14 gt28r med trimhus. annen kam, mer suppe. chip.. River ikke akkurat skinnet av pølsa. men er morsommere en 13c ingen tvil
    One Ring to rule them all

  7. #357
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. feb. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    528
    Antall takk

    Standard

    Hva er effekten i den du linket til? gikk jo som ett dass. Må jo være mer enn turbo som er problemet der.

  8. #358
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Neh.. en garret Gt28r er ikke store turbon gitt Mottrykksturbo. gammal rødblokk på 8ventiler er ikke så moderne og effektiv å trenger dermed større eksoshus en hva en liten moderne 1.8 liter eller 2 liters 4v motor gjør.
    One Ring to rule them all

  9. #359
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. des. 2009
    Sted
    Eidskog på Hedmarken
    Innlegg
    1.155
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ChrML Vis post
    Det varierer litt. Min er uten intern wastegate og den har en 6- bolts flens.



    Til den passer Garrett GT32 6- bolts discharge flensen på:
    http://www.verociousmotorsports.com/...-Flange-6-Bolt
    Det er 6 bolt på min også men med intern WG!!

  10. #360
    Registrerte brukere Arrnty90 sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    ulsteinvik
    Innlegg
    273
    Antall takk

    Standard

    har kjøpt denne ``turbo pakken`` er den noe å ha?? http://www.blocket.se/vi/25742506.htm

  11. #361
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    levanger
    Innlegg
    2.293
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Arrnty90 Vis post
    har kjøpt denne ``turbo pakken`` er den noe å ha?? http://www.blocket.se/vi/25742506.htm
    Den så helt grei ut, hva måtte du ut med?
    Kawasaki kfx 450r
    BMW E39 525T

  12. #362
    Registrerte brukere Arrnty90 sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    ulsteinvik
    Innlegg
    273
    Antall takk

    Standard

    5500 svenske

  13. #363
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Arrnty90 Vis post
    har kjøpt denne ``turbo pakken`` er den noe å ha?? http://www.blocket.se/vi/25742506.htm
    gi bilen nok suppe så blir nok ikke du noen sinke i gata
    One Ring to rule them all

  14. #364
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  15. #365
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Mye bedre en å velge en 19T hvertfall.. Vet ikke med de kina greiene der. men enkelte av de andre TD06 turboene passer jo rett på med vann og olje. Dp må flyttes litt bare.
    One Ring to rule them all

  16. #366
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    levanger
    Innlegg
    2.293
    Antall takk

    Standard

    hvis man leser litt på dsmtuners.com så ser man at de fleste er fornøyd med kina turboer.
    finnes også adapter og få kjøpt fra dsm flens til t3, så er det bare og få planet grenrør og bolte opp.
    Kawasaki kfx 450r
    BMW E39 525T

  17. #367
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Den turboen jeg linka til hadde allerede T3 flens, men fulgte med overgang til DSM.
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  18. #368
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    levanger
    Innlegg
    2.293
    Antall takk

    Standard

    Den er nok ikke så dum den turbon der, må også skaffe o2 housing da, det skal visst hjelpe en del på flødet fra turbon og
    Kawasaki kfx 450r
    BMW E39 525T

  19. #369
    Registrerte brukere Tveite Performance sin avatar
    Medlem siden
    27. des. 2009
    Sted
    Voss
    Innlegg
    1.388
    Antall takk

    Standard

    kjøpte meg nett t70 turbo. blir artig å prøve den på bilen
    Volvo 740 2JZ GTE-VVTI

    Takk Til:

    Bcb og L-m-r

  20. #370
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Skal gjøre en liten research på denne turboen, åssen kvaliteten er på delene, holdbarhet osv.
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  21. #371
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. mars 2010
    Innlegg
    1
    Antall takk

    Standard

    hei. dere burde se etter en turbo med 68mm turbin. å 82mm Compressor hjul. trur garrett gt3082r har det. en sånn turbo har det rette baktryke 2mm å trykke i mot. ikke tenk så mye på antal hester men på å unngå høyt baktrykk. da kommer dere til å ha det gøy.

  22. #372
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    sikkert kult på v8 det :P
    One Ring to rule them all

  23. #373
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. des. 2009
    Innlegg
    41
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av sindre solli Vis post
    hei. dere burde se etter en turbo med 68mm turbin. å 82mm Compressor hjul. trur garrett gt3082r har det. en sånn turbo har det rette baktryke 2mm å trykke i mot. ikke tenk så mye på antal hester men på å unngå høyt baktrykk. da kommer dere til å ha det gøy.
    gt3082r har vel 60-82 mener jeg. gt3582r har 68-82. den 3082 blir skikkelig "ketchup" på rødblokker`n. her har vi problemet med alt for stor front i forhold til bakdelen...på den forrige 2,3 16v motoren jeg så på, så ga gt 3582r turbon skikkelig fres fra under 4000omdr.og var frisk og fin fra ca 3000omdr., men da funker det godt å. Han bremsa vel over 500whp.på rundt 1,5-1,6bar mener jeg. det var en lett pussa topp med org. kammer og litt strammere fjærer. Setter du gt352r på en ellers standard 8V tror jeg du blir skuffet ja, den kommer til å bli treg....

  24. #374
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    hah, trodde han mente 82mm inducer :P

    Garrett gt35 turbon og gt30 kompressor er fint på rødblokk da blir det ikke så ketchup heller.
    One Ring to rule them all

  25. #375
    Registrerte brukere A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    vurderer å kjøpe meg en sånn en, men er så JÆVELIG dyrt håper bare jeg får råd til det til vintern for da skal jeg bygge om bilen litt
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

Side 15 av 35 FørstFørst ... 5 13 14 15 16 17 25 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •