Jeg har lyst til å sugetrimme 16v'n min, men samtidig kunne kjøre den langs veien
Budsjettet er ikke enormt, og motoren kunne trengt en overhaling da den har gått snart 330k... Problemet er bare at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre, begynne med eller hvordan, så jeg kunne trengt litt hjelp.
Jeg kan å skru, det er ikke det som er problemet, det er bare det at jeg ikke tør å begi meg utpå noe med denna motoren da jeg ikke har sted å stå og bruker den hver dag![]()
Forhåpentligvis får jeg godkjent vinterbilen før september og da kan jeg bruke hele vinteren på å bygge 16v'n.
Så jeg lurer litt på hvor mye jeg kan ta ut av motoren på org, chippa sprut, dyser og ventiler.
Tenker på kvasse kammer i førsteomgang..
Men som sagt, er helt blank på det området så kan egentlig trenge hjelp fra a til å...
Tenker jeg heller skulle tatt understell i vinter, men siden toppen må ut i vinter for overhaling så tenker jeg at jeg heller kan ta understellet etter jeg har tatt motoren...
Så om noen snille sugissjeler kunne hjulpet meg hadde jeg blitt veldig taknemlig!![]()