Låner denne litt..
Jeg har bytta motor og ledningsnett fra en 87mod 745 med b230et og motronic til b230ft 95mod. Tenkte det skulle gå greit å bytte ledningsnett fra hovedlykter og inn under dashbord bare. Ledningsnettet er fra 90mod 740 med b230ft og lh2.4. Kontaktene passa og alt.
Men...
Har målt å sett litt på denne tråden nå å funnet ut dette:
TENNINGSMODUL er koblet til coil som den skal og har jording.
LMM har strøm på pin 5 (blå/gul kabel) ved tenning i hakk 2 og 3.
TENNINGSHJERNE:
Ingen styrestrøm eller konstantstrøm inn til hjerne.
Pin nr.5 er brun med hvit stripe, går opp til sort multikontakt under dash v.s, og inn i det gamle dashbordnettet og derifra blir den orange og går til en boks som tydeligvis er merket "leerlaufregler (0280220016, 12v 4cyl)" med 2 kontakter.
Er denne viktig?? Tror det er tomgangsregulator?
Pin nr.6 er blå å går til testkontakten ved torpedo.
BENSINHJERNE:
Ingen styrestrøm eller konstantstrøm inn til hjerne.
Pin nr.4 er helhvit og går til sort multikontakt h.s og går over til rosa i det gamle dashbordnettet, videre over til sort multikontakt v.s og frem til en blå kontakt som ikke går til noe ved venstre forskjerm ved batteri.
Pin nr.35 blå ledning går til multikontakt h.s og derettet inn i gammelt nett under dashbord og blir hvit. Etter det finner jeg ikke enden på den. Hvor kan den være??
Som sagt har ingen av hjernene konstantsrøm eller styrestrøm... Tjuvkoble?