Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  88
Side 28 av 36 FørstFørst ... 18 26 27 28 29 30 ... SisteSiste
Viser resultater 676 til 700 av 888

Tråd: Nilsebu`s V70 - 2,0 Turbo - R-design :) Ødelagt toppakning

  1. #676
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. aug. 2010
    Sted
    Trøndelag
    Innlegg
    916
    Antall takk

    Standard

    Ble bra med helt ny bakfanger! Var lykkelig da jeg fikk min og Men nå har det kommet nye riper...
    Vanskelig og ta den av/montere?
    -2015 V70 D4 Dynamic
    -2005 V70 D5 (solgt)
    -2001 V70 2.0T (solgt)
    -1998 V70 2.0T (solgt)

  2. #677
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. aug. 2010
    Sted
    Trøndelag
    Innlegg
    916
    Antall takk

    Standard

    Slik var min uten emblem med denne grillen: http://www.vparts.se/no/artiklar/vol...0-v70-c70.html



    Synes det egentlig var ganske pent uten emblem.. Men pent med også
    -2015 V70 D4 Dynamic
    -2005 V70 D5 (solgt)
    -2001 V70 2.0T (solgt)
    -1998 V70 2.0T (solgt)

  3. #678
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Jeg syns grillen du har idag er perfekt, og med R-design logoen får du det lille ekstra

    A

  4. #679
    Registrerte brukere Nilsebu sin avatar
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Sted
    Haugesund, Norway, Norway
    Innlegg
    2.197
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av lordflora Vis post
    Ble bra med helt ny bakfanger! Var lykkelig da jeg fikk min og Men nå har det kommet nye riper...
    Vanskelig og ta den av/montere?
    I haynes har demontering og montering 2 av 5 fastnøkkler i vanskelighetsgrad. Litt greit å være 2 når den skal inn i skinnene igjen. Men ikke noen vanskelig å bytte
    Sitat Opprinnelig postet av Lightyear Vis post
    Jeg syns grillen du har idag er perfekt, og med R-design logoen får du det lille ekstra

    A
    Liker også grillen, regner med jeg beholder den, like bare å leke med tanker

    Bortsett fra det så vurderer jeg å gå tilbake til skinnsetene i bilen. Har som sagt før tenkt litt på dette, men føler jeg satt bedre i de. Ikke under aktiv kjøring, men på langturer etc etc..
    Volvo XC90 2,5T - 2004 - Bruksbil
    Volvo V70 2,0 LT - 1997 - R-design
    Volvo S70 2,0 LT - 1998 - Prosjekt kommer
    Honda Rebel 250ccm - 1998
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2054

  5. #680
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Er det originale alcantara R seter du har nå ell?

  6. #681
    Registrerte brukere Nilsebu sin avatar
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Sted
    Haugesund, Norway, Norway
    Innlegg
    2.197
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lightyear Vis post
    Er det originale alcantara R seter du har nå ell?
    Stemmer det. Tatt fra en høyrestyrt bil.
    Volvo XC90 2,5T - 2004 - Bruksbil
    Volvo V70 2,0 LT - 1997 - R-design
    Volvo S70 2,0 LT - 1998 - Prosjekt kommer
    Honda Rebel 250ccm - 1998
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2054

  7. #682
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Men du vet at hvis du bytter tilbake så må du ta av R-design logoen igjen

  8. Takk hgnubel takket for denne posten
  9. #683
    Registrerte brukere Nilsebu sin avatar
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Sted
    Haugesund, Norway, Norway
    Innlegg
    2.197
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lightyear Vis post
    Men du vet at hvis du bytter tilbake så må du ta av R-design logoen igjen
    Huffameg.. jaja..
    Volvo XC90 2,5T - 2004 - Bruksbil
    Volvo V70 2,0 LT - 1997 - R-design
    Volvo S70 2,0 LT - 1998 - Prosjekt kommer
    Honda Rebel 250ccm - 1998
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2054

  10. #684
    Registrerte brukere Nilsebu sin avatar
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Sted
    Haugesund, Norway, Norway
    Innlegg
    2.197
    Antall takk

    Standard

    Da var skinnsetene tilbake i bilen, og JEG personlig sitter mer komfortabelt i skinnsetene ved vanlig by kjøring

    R-design logoen datt heller ikke av

    Har lagt de gamle ut for salg hvis det skulle være av noen interesse:

    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=24736
    Volvo XC90 2,5T - 2004 - Bruksbil
    Volvo V70 2,0 LT - 1997 - R-design
    Volvo S70 2,0 LT - 1998 - Prosjekt kommer
    Honda Rebel 250ccm - 1998
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2054

  11. #685
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Hei! Hvordan synes du 2,0T motoren er? Har fått tilbud om å kjøpe en 855 med samme motor, men lurte på hvordan motoren er mtp effekt og forbruk Har prøvekjørt 2,3l T5 og synes den var grei Vet du hvordan denne er i forhold?

    D
    Sist endret av Daniel V; 05/06/11 kl 19:35
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  12. #686
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    21. jan. 2010
    Sted
    Stavsjø
    Innlegg
    872
    Antall takk

    Standard

    Hvor er "Liker ikke" knappen
    Nei det er vel smak og behag som alt annet, personlig hadde jeg beholdt
    R'setene men det er jo din bil

    Daniel V: 2,3 T5 mener du vel?
    2005 Volvo S80 D5 Summum
    1995 Volvo 855 T-5R
    X Volvo V70 2.5T
    X Volvo 854 GL

  13. #687
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Ja, selvfølgelig. Var bare en liten skriveleif
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  14. #688
    Registrerte brukere Nilsebu sin avatar
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Sted
    Haugesund, Norway, Norway
    Innlegg
    2.197
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Hei! Hvordan synes du 2,0T motoren er? Har fått tilbud om å kjøpe en 855 med samme motor, men lurte på hvordan motoren er mtp effekt og forbruk Har prøvekjørt 2,3l T5 og synes den var grei Vet du hvordan denne er i forhold?

    D
    Jeg er fornøyd med motoren så langt. Har kjørt ca 40 tusen km i mitt eie.

    2 liter er i det minste laget for en såpass tung bil, men turboen hjelper MYE!

    Bilen min er chippet og justert turbotrykk så er ingen av vennene mine etc som klarer å holde følge.

    For et år siden skulle jeg gjerne ha ønsket at bilen var litt mindre "sprek" ettersom onkel blå ikke var like enig i sikker fart etter en forbikjøring.

    Bilen kan være litt treig ut av kryss hvis du står stillestående, men med en gang den har litt fart så går det greit.

    Og på langkjøring med forbikjøringer så er det en drøm. Tar ikke lange tida fra 80 og at du er forbi og nåla kikker opp mot 120 km/t.

    Når det kommer til forbruk så kjører jeg på ca 1,4 på bykjøring og 0,9 på langkjøring (ganske aktiv).

    Alt i alt en kjekk motor. Men står det ganske likt mellom en 2,0 og en 2,5 så ville jeg nok gått for 2,5 motoren. Den har likt forbruk.

    Prøv den 855`en. Du gjør deg fort opp en mening

    Edit: Har ikke prøvd t5 motoren selv, men en original t5 (med automat) vs min (automat), så ville jeg ikke trodd at det var så mye forskjell, bortsett fra i begynnelsen når den har litt mer trekk kraft.
    Volvo XC90 2,5T - 2004 - Bruksbil
    Volvo V70 2,0 LT - 1997 - R-design
    Volvo S70 2,0 LT - 1998 - Prosjekt kommer
    Honda Rebel 250ccm - 1998
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2054

  15. #689
    Registrerte brukere Nilsebu sin avatar
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Sted
    Haugesund, Norway, Norway
    Innlegg
    2.197
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Nero Vis post
    Hvor er "Liker ikke" knappen
    Nei det er vel smak og behag som alt annet, personlig hadde jeg beholdt
    R'setene men det er jo din bil
    Smak og behag ja, og den ræva mi sitter mer behagelig i skinnsetene. Ser jo litt stiligere ut med originale R seter, men jeg har prøvd det vertfall
    Volvo XC90 2,5T - 2004 - Bruksbil
    Volvo V70 2,0 LT - 1997 - R-design
    Volvo S70 2,0 LT - 1998 - Prosjekt kommer
    Honda Rebel 250ccm - 1998
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2054

  16. #690
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Nilsebu Vis post
    Jeg er fornøyd med motoren så langt. Har kjørt ca 40 tusen km i mitt eie.

    2 liter er i det minste laget for en såpass tung bil, men turboen hjelper MYE!

    Bilen min er chippet og justert turbotrykk så er ingen av vennene mine etc som klarer å holde følge.

    For et år siden skulle jeg gjerne ha ønsket at bilen var litt mindre "sprek" ettersom onkel blå ikke var like enig i sikker fart etter en forbikjøring.

    Bilen kan være litt treig ut av kryss hvis du står stillestående, men med en gang den har litt fart så går det greit.

    Og på langkjøring med forbikjøringer så er det en drøm. Tar ikke lange tida fra 80 og at du er forbi og nåla kikker opp mot 120 km/t.

    Når det kommer til forbruk så kjører jeg på ca 1,4 på bykjøring og 0,9 på langkjøring (ganske aktiv).

    Alt i alt en kjekk motor. Men står det ganske likt mellom en 2,0 og en 2,5 så ville jeg nok gått for 2,5 motoren. Den har likt forbruk.

    Prøv den 855`en. Du gjør deg fort opp en mening

    Edit: Har ikke prøvd t5 motoren selv, men en original t5 (med automat) vs min (automat), så ville jeg ikke trodd at det var så mye forskjell, bortsett fra i begynnelsen når den har litt mer trekk kraft.
    Takk for fint svar. Skulle gjerne dratt å kjørt den 850en med vanlig 2,0t motor, men den står så langt unna (Stavanger). Skal se på en som står i østfold i morgen med 2,3 T5, så det kan bli spennende.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  17. #691
    Registrerte brukere Nilsebu sin avatar
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Sted
    Haugesund, Norway, Norway
    Innlegg
    2.197
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Takk for fint svar. Skulle gjerne dratt å kjørt den 850en med vanlig 2,0t motor, men den står så langt unna (Stavanger). Skal se på en som står i østfold i morgen med 2,3 T5, så det kan bli spennende.
    Du får ha lykke til ivertfall
    Volvo XC90 2,5T - 2004 - Bruksbil
    Volvo V70 2,0 LT - 1997 - R-design
    Volvo S70 2,0 LT - 1998 - Prosjekt kommer
    Honda Rebel 250ccm - 1998
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2054

  18. #692
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Nilsebu Vis post
    Da var skinnsetene tilbake i bilen, og JEG personlig sitter mer komfortabelt i skinnsetene ved vanlig by kjøring

    R-design logoen datt heller ikke av

    Har lagt de gamle ut for salg hvis det skulle være av noen interesse:

    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=24736
    Jeg kommer og henter R-design logoen jeg Time Attack til Haugesund? Er der om tre timer ca


    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Takk for fint svar. Skulle gjerne dratt å kjørt den 850en med vanlig 2,0t motor, men den står så langt unna (Stavanger). Skal se på en som står i østfold i morgen med 2,3 T5, så det kan bli spennende.
    Du kommer ikke til å angre om du går for en T5 i god stand, de bilene har så mye potensiale og er skikkelig kjøremaskiner
    Regner med at vi får grundig innføring om det blir innkjøp av ny bil..!

    A

  19. #693
    Registrerte brukere Nilsebu sin avatar
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Sted
    Haugesund, Norway, Norway
    Innlegg
    2.197
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lightyear Vis post
    Jeg kommer og henter R-design logoen jeg Time Attack til Haugesund? Er der om tre timer ca



    A
    Da bør du være på haukeli nå og oppdaterte dette på edge mobilnettet

    Ring og vekk meg 10 min før ankomst
    Volvo XC90 2,5T - 2004 - Bruksbil
    Volvo V70 2,0 LT - 1997 - R-design
    Volvo S70 2,0 LT - 1998 - Prosjekt kommer
    Honda Rebel 250ccm - 1998
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2054

  20. #694
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Tørre og fine veier enn så lenge.. Også er det natt så da går det fort fra A til B

    Vekker deg faen ikke, bare tar logoen og drar hjem igjen..

  21. #695
    Registrerte brukere Nilsebu sin avatar
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Sted
    Haugesund, Norway, Norway
    Innlegg
    2.197
    Antall takk

    Standard

    Lite som skjer om dagen.

    Bestilte meg akkurat en dent vanish (dent puller) så jeg skal prøve å kvitte meg med parkeringsbulker.

    Utenom så klarte jeg å vaske vekk lakken på den ene eksossargen idag, så den må lakkeres om igjen, med primer denne gangen
    Volvo XC90 2,5T - 2004 - Bruksbil
    Volvo V70 2,0 LT - 1997 - R-design
    Volvo S70 2,0 LT - 1998 - Prosjekt kommer
    Honda Rebel 250ccm - 1998
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2054

  22. #696
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    Vaske vekk lakken?

    Hvor bra funker sånn vanish? Stol på Rosa hehe

  23. #697
    Registrerte brukere Nilsebu sin avatar
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Sted
    Haugesund, Norway, Norway
    Innlegg
    2.197
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lightyear Vis post
    Vaske vekk lakken?

    Hvor bra funker sånn vanish? Stol på Rosa hehe
    Hehe.. vasket vekk lakken på den sargen jeg hadde lakkert selv. Brukte aldri noen primer, så den hadde ikke så mye feste.
    Volvo XC90 2,5T - 2004 - Bruksbil
    Volvo V70 2,0 LT - 1997 - R-design
    Volvo S70 2,0 LT - 1998 - Prosjekt kommer
    Honda Rebel 250ccm - 1998
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2054

  24. #698
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    do it cheap, do it twice

  25. #699
    Registrerte brukere Nilsebu sin avatar
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Sted
    Haugesund, Norway, Norway
    Innlegg
    2.197
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lightyear Vis post
    do it cheap, do it twice
    Still cheap
    Volvo XC90 2,5T - 2004 - Bruksbil
    Volvo V70 2,0 LT - 1997 - R-design
    Volvo S70 2,0 LT - 1998 - Prosjekt kommer
    Honda Rebel 250ccm - 1998
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2054

  26. #700
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Nesten Oslo
    Innlegg
    1.230
    Antall takk

    Standard

    That's why we do it

Side 28 av 36 FørstFørst ... 18 26 27 28 29 30 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •