[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
hva er det som er riktig klaring da? uten dempere
Kawasaki kfx 450r
BMW E39 525T
ok, da blir det prøvd
Kawasaki kfx 450r
BMW E39 525T
Jo det er jo også en mulighet. Skal nevnes at den tikker/kakler bare når motor har oppnådd litt temperatur. Men er ikke mega høyt da. Når motoren er iskald å jeg starter opp går den helt uten ulyder. Den kaklinga har vært der helt siden jeg kjøpte bilen for snart 1 år siden, har heldigvis ikke blitt værre og bilen går som ei kule!
Det kan jo kanskje tyde på skjørtebank da stemplene utvider seg litt ved temperatur
X: 1995 945 Lt
X: 1986 745 Tic
Kammen fra IPD.
Noen son har prøvd den?
2000 V70 TDI "black edition"
noen data på den kammen? jeg ville gått for noe litt mere kvast noe sier meg at det der er noe v / a greier
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
rsi eller hva de heter selger jo også kammer
Kawasaki kfx 450r
BMW E39 525T
ipd kammen er vell noe ala kg2t?
Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
-1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo
lobesep? den løftet jo en del. men jeg ville vært skeptisk hadde vært moro å lagt ut en tråd på savar om den kamen
tror erland cox har testet noe slik kam
Kawasaki kfx 450r
BMW E39 525T
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
Den er beregnet på små ekkle singelturbo motorer
http://yhst-26451710505916.stores.yahoo.net/8vpeca.html
Her er R-sportinternational sitt utvalg.
14mm of lift 296 degrees of duration 112 degress lobe separation
Godt tegn på at den ikke er laget for små turbo motorer.
T5kammen har lobesep på 17grader for å forhindre at så mye eksos havner tilbake i cylindrene
er a kam noe serlig? har org,innmat org topp,ettermontert t3turbo,bensin og tenning er orginalt.
§2 Signaturen skal bestå av max. 5 tekslinjer. Eventuelt bilde med max. størrelse 500x150 pixler.
WWW.Facebook.com/karlsentuning
KarlsenTuning
Volvo 242 turbo
Volvo 360 turbo
Volvo 245 Turbo
Noen som har erfaring med SAM Gr.A T5 kammen? Har en splitter ny som har ligget i flere år, skal i en B23ET når jeg får en bil å montere den i...
den er beregnet på motorer som skal gå med mye mottrykk. kjedelig kam. jeg fikk heldigvis slipt om min
såg på dei kammane til folkshoppen. er det nødvendig å herde kammen for å bruke den? og korleis er det med utbytte, går det an å sleppe det, og heller betale litt meir?
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
de vil ikke holde så lenge hvis de ikke herdes... alle vet jo om bmws kam aksler
MAAAANGE mekaniske verksteder i oslo kan herde de. eller hør med et motorverksted. de vet hvor du kan hendvende deg hvertfall. ski motorverksted herdet min etter sliping
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
at de er gjennomherdet er piss. de er myke som smørr innvendig hvertfall Men da holder det sikkert! Lurer på om jeg ikke skal prøve en slik kam i nye rødblokka mi nå. billigere får man det ikke
Har og lest at de fjerner herdingen, sliper om, og herder på nytt.
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.