Sidemontert kam og støtstenger på den![]()
Greia er at bilen har vært taxi, har 700+km på baken og motorn er nok bytta rett å slett fordi den var slitt. Den ble solgt for 3000,- og lagt ut igjen samme uka for 25000,-
Det er i den siste annonsen at selgern har klekket ut smarte unnskyldninger for å tjene en krone.
Heldigvis er den fortsatt til salgs, et år etter.
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
http://www.carpoint.com.au/all-cars/...2907&silo=1011
740 limo, høy pris,men den ser bra ut.
Tenk ikke på det og hvor vanskelig kan det være.
1993 Volvo 940 GL+T <--Worklog
1988 Volvo 240 GLE [X]
Vet ikke om dere vil kalle det en godbit, men:
http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...6;_cmd=similar
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Tenk ikke på det og hvor vanskelig kan det være.
1993 Volvo 940 GL+T <--Worklog
1988 Volvo 240 GLE [X]
B230FK tar ikke skade av at regreima ryker.
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
Er ikke derfor jeg selger. Skal kjøpe meg ny Volvo. Grunnen til at jeg ikke vil ha med meg denne i militæret er fordi jeg ikke har samvittighet til at denne skal stå ute i lange perioder... Da kommer rusta!
Med det står jo bare "vurderer". Selger ikke med mindre jeg får det jeg vil ha for den. Har intet stort salgsbehov foreløpig.Bare lodder interessen litt
![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Daniel V: En liten ting du må rette påVeiene i Telemark blir saltet
så den har nok vært ute på salta vei før. Og iallefall oppi Midt Telemark der denna bilen kommer fra
Veien mellom Seljord og Skien er den veien som faktisk "smelter" pga salt bruken. Dette nytter ikke å diskutere imot da jeg bor i Midt Telemark og bruker den veien 7 dager i uka
så att den har gått på usalta veier stemmer ikke med mindre den kun har kjørt på grusveien til og fra postkassa siden ny eller har hørt til på haukelifjell
![]()
Da løy BT meg rett opp i ansiktet da jeg var der for å bytte skilter![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Ja, og du er overaska?![]()
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
Det er jo ikke bt som salter..![]()
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Over til B230K; Går det an at den berger om reg-reima ryker? Var en som påsto han berget ventilene sine, han hadde vel nedoverbakke og rundt 2000 rpm da det sjedde.. Men det blir jo ikke momentan stopp, så de må jo ha blitt litt banan, evt knust? Enten så tar de jo i stemplet, ellers gjør de ikke det..
1988 245 Turbo - " Lungnvagnen "
1996 945 Turbo - " Brukis "
68' VW " Bubblan " , 52' Ford Customline
X Bilar :1985/90 Volvo 245 " Skrotvagnen " , 1995 Volvo 960 - " Lyxvagnen " - saknas*
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van