Da har bilen vært ute på første arbeidsdag, ca 2 mil. tok det pent med han i dag for å vær sikker på at allt er på stell. ingen tegn til at noe skal være galt. Ryker veldig fra turbobleie ennå men det er vell ikke så unormalt i begynnelsen.
etter turen gikk jeg over for å se etter olje og fant en bitteliten dråpe hengende under nederste girkassefeste mistenker at denne kan komme fra filterflytter da jeg har måttet skyve selve avmen litt lenger ned pga uttak til oljetur på turbo. får bytte O-ring og ta olje fra under vannpumpe etterhvert. Var fint lite olje under der nå har ikke dryppet noe som helst etter bilen ble parkert for 45min siden så føler det ikke er så veldig hast med å få fikset det. (er nesten så det ikker er en dråpe engang som ligger på festet).
Fikk dratt litt på også da guttungen var levert i barnehagen. Veldig fornøyd med draget i bilen. lå i 40km/h på 3.Gir og tråkket pedalen til midten ladet 0,5 bar og var oppe i 100km/h på ikke mange meterene![]()
Så jeg skal åpne wg litt så jeg ikke lader 1,5 bar. Får prøve å justere den inn til ca 0,7 - 0,8 tenker jeg
Har også begynnt med sparkle og slipe v.hjulbue får prøve bli ferdig med sparkel jobben i dag og få tak i matchende lakk så blir det nok bra
EDIT: Fått på nye siderblinkerser m/Led lys også da ene blinken har falt av.
stusset over noe i dag ang kjørelysene. Mente disse skrudde seg på selv når jeg startet bilen men når kjørelys bryteren står i 0 går ikke kjørelysene på, er det bare jeg som husker feil eller? Mente at man måtte vri på bryteren til kjørelys for å få skrudd på fulltlys men at kjørelysene gikk på selv om bryteren stod skrudd i 0??
Så får jeg feillampe når jeg vrir bryteren på og blinklysene blinker fort!
Men ikke når bryteren står i 0..