Mini mini update!
Railsn og listene ferdig smurt
Skal prøve og få smurt fangerne i morgen, så få begynt med litt interiør montasje!![]()
Mini mini update!
Railsn og listene ferdig smurt
Skal prøve og få smurt fangerne i morgen, så få begynt med litt interiør montasje!![]()
Hadde min første runde med polytrol idag, fikk bare tatt to strøk på plasten foran. Og resultatet ser ut til å bli bra, to "flekker" som ikke forsvant helt..
Gjorde dette i dag morges, og ikveld tenkte jeg at jeg får spyle av pollen og drit og se hvordan vann på den polytrerte fangern var. Det endte med ny rekord i en vaskebås, ca fire og en halv timeFordi bensinpumpa har sagt natta
A
Gratulerer med flyttinga til gullprosjekterDet er fortjent
![]()
[ ]2003mod Nissan Navara D22 2,5TDI Man
[X]2002mod V70N 2.0T Aut
[X]1995mod 855 2.5l 10V Man
[X] 1989mod MB190E 2.0l Aut
Selve vasken i seg selv var jo billig, og det blir ikke så dyrt med ny pumpe heller. Men fikk den ikke idag så jeg må vente til imorgen :(
Men har fått låne meg en diesel Mazda med pustehjelp til imorgen
Polytrolen ser ut til å være nærmest et vidundermiddel, utrolig forbedring bare med to kjappe strøk. Hvor mange strøk har du brukt på dine deler? De ser jo skammelig bra ut på bildene ihvertfall
A
Får vel gå for 4 eller 6 strøk på frontfangeren min, for den er sliten
Hvordan er det med gummi forresten, skal den maskeres også? Polytrol tørker vel ut gummi..
A
blir nok bra til slutt! aner ikke hvordan den er mot gummi
Da er iallefall dekkene på tur
Beregnet leveringsdato er 6 Mai, så får vi se om dem kommer da...![]()
ser bra ut dette nå slettmyrskal du bruke samme sommerfelger som på førstebildet?
![]()
Lightyear: kjøp deg heller en gummi fornyer om du har tenkt å friske opp dekk og dørkmatter f.eks. men tror ikke gummien tar skade av polytrolen av den grunn. bare hørt at den ikke er anbefalt til gummibruk![]()
Volvo 850 2.0 Turbo X= 745 GLE
Har autoglym vinyl and rubber care, men jeg lurte på gummien langs taklistene feks.
Vi gleder oss til bilder av R-tøfler påHvilken type dekk og dim blir det? Du har sikkert skrevet det men jeg fant det ikke i all off-topic`en..
A
Samme som jeg har.. funker støtt!![]()
Blir vel samme dekk og dimensjon på nye felgene også tenker jeg...
Har nå fått trekket til førerstolen tilbake fra reprasjon
Ny side sydd inn
Synd det ble en litt annen struktur på det nye skinnet :(
Men men, bedre det enn et stort hull!
Det går seg sikkert til med tiden![]()
Blir veldig bra dette SlettmyrOg 215/40/18 passer like utmerket på 850 som på V70
![]()
Takker![]()
Ser frem til og få gummi på R felgene etter at dem har ligget og samlet støv i snart 8 mnd![]()
Liten update
Har nå fått trekt opp pasasjersetet...
Litt bilder:
Brukte den mest slitte sitteputa her, for førerstolen brukes jo mer enn passasjersetet
Med litt skinnpleie må da dette bli brukbart
Har desvrre ikke fått gjort stort mer med bilen :(
Men skal prøve og få trekt opp førerstolen imorgen, så blir det vell og fortsette med Polytrolering av plast![]()
ser bra ut detteer det mye arbeide å opptrekke seter? vurdere noe slikt selv
![]()
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Polytrol.. Sitter det lenger enn plastfornyer? For det detter jo av igjen etter to vasker :/
Henrik Hassel
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT