Sitat Opprinnelig postet av bruningen Vis post
skal man bruke honeycomb kan man like greit bruke glassfiber.JALL.det samma gjelder aluklosser som muttere.
skal man støpe f.eks en dør med hengsler.lås vindusmekanisme må det gjøres i 4 omganger og former.
skulle likt å sett du hadde gjort det når jeg ser framgangen på snakke/drømmeprosjektet ditt!!!er snakk om annet enn timer,erfaring er en viktig faktor her.....
Vel hvis honeycomb er jalla, bør du tenke deg om neste gang du setter deg i et helt vanlig passasjerfly eller helikopter Om du er skeptisk til aluminium så finnes det noe smart som heter helicoil. evt. brikker av syrefast stål, men da for jo fort hele vektaspektet bort... Nå var det jo primært snakk om panser og bagasjeluke, og de er relativt greie å få til. Skal man lage dørene blir det et HELT annet stykke arbeid.

Hva har framgangen på turbokompressorprosjektet med dette å gjøre da? Hvis det du vil fram til er at jeg bare prater og er ubrukelig i praksis, så bør du lese litt nøyere gjennom. For der står det at det er på pause mens jeg bygger meg ny bruksbil, og du kan jo titte litt på det først... Og der skjer det da ting Får ikke jobbet med den hver dag heller. Jobber i Luftforsvaret som lærling/tekniker og er ganske så ofte at kveldene ryr bort i snag-arbeid.

Vil også be om unnskyldning til Moseby R hvis babblingen om kompositt opplevdes som OT, og dette innlegget som er OT...