det er jo flotte...
sjekket det du sku og??![]()
det er jo flotte...
sjekket det du sku og??![]()
2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
1993 S2 Avant 2,2 turbo
hvor er updaten du lovet for ca en uke siden??
sjekket nå???
1993 S2 Avant 2,2 turbo
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Veit eg har vore treig med å få sjekke det grenrøret og at det er fort gjort.. Har hatt nokon hektiske dagar, so beklagar at eg ikkje har gjort det som eg har sagt eg skulle gjere.. Meen, har sett over grenrøret no, og eg kan ikkje sjå noko som helst av sprekker![]()
Den updaten som eg lovde har heller ikkje komt merkelig nok, som sagt har eg styrt med andre ting, bl.a. skrudd på motoren![]()
Begynne å komme seg med fortsatt litt som gjenstår.. Skal oppdatere etterkvart som eg har tid og mulighet til å laste opp bilder på skikkelig vis..
Brage: ta deg en tur til askvoll når du har tid og lyst så får vi tatt den lille sveisinga som erVeldig takknemlig for at du gidd å hjelpe meg gang på gang!! Men spør deg, for då veit eg at resultatet blir bra
![]()
Volvo 940: Prosjektbil
BMW e46 m3: Bruksbilen :-)
det høres bra ut... tror eg må kjøpe det av deg da...
1993 S2 Avant 2,2 turbo
Berre å kjøpeGreit å få vekk alt som berre ligg i veien
![]()
men kor e updaten som ble lovet...???
vil tro du har fått gjort noe på de to ukene...
1993 S2 Avant 2,2 turbo
Ja, har gjort littUpdate skal eg fikse etterkvart.. har ikkje hatt mulighet å legge inn bilder i det siste, så har liksom ikkje gadda å skrive update..
Holder på å laste opp bilder no, så då kjem updaten eg har lovd iløp av kvelden![]()
Ja, då kjem det en liten oppdateringhar fått gjort litt med motoren i det siste, men ikkje så ekstremt mykje, hektiske dagar med mykje farting fram og tilbake.. Bildene seie vel mest så kan vel berre gå rett på sak..
Kjekt med litt feedback for dei som føler for det![]()
Blokka før maling:
Etter eg klatta på litt farge :
Den nye oljepumpa, etter total reingjering! Skal reingjerast før montering sjølv om den er ny visstnok.
Topp montertPå det stadiet var det kjekt å skru, såg at det begynner å ta litt form
![]()
Register montert :
Litt prøvemontering med grenrør og turbo.
Amazonbrage sveiste tapp til oljeretur for meg
Turboen måtte vriast i alle kantarVar i utgangspunktet tenkt å bruke orginalt grenrør så va tilpassa for det.
Hehe, litt tøft![]()
Ferdigsnudde hus og litt prøving med oljetur:
Filterflyttar, skal bruke marinefilter for å få plass, får heller bytte litt oftare![]()
Med servopumpe og generator montert, kjekt![]()
Er litt usikker på kva slangar eg skal bruke fra filterflyttar til oljekjølar, nokon som har tips til dette er det berre å skrike utTenkte å bruke stålomspunne slangar visst eg får pressa noko som passar!
Det var alt eg hadde å vise fram for denne gang!
Takk, har trua sjølvDet er lgspeed grenrør ja, men kjøpt igjennom turbotrimming for den nette sum av 4300!
Ser bra ut jaKlør i fingrene nå etter å begynne med motorprosjekt etter jeg ser disse bildene
![]()
Godt jobba! Stå på![]()
ser bra ut dette![]()
hvortid hadde du plan om at bilen sku være klar??
blir bra dette, må snike meg på besøk en tur i sommer å ta en titt...![]()
1993 S2 Avant 2,2 turbo
Planen var å få bilen kjørbar no i mai, men det skjer ikkje... Manglar fortsatt litt delar, men er i kontakt med turbotrimming i skrivande øyeblikk så resten av delane skal komme på plass i løp av mndSatsa på å komme med ein bilde uppdate i helga kanskje..
Ja, er bare å ta en tur, men er vel ikkje så voldsomt spennandeEr jo tross alt berre ein oppstasa 940
hehe, kødda! Bilen blir kul den
![]()
Vurdera å kjøpe compomotive mo6 gullfarga, men skulle sett bilde av en mørk bil med gullcomp for å sjå om det kan bli ein grei fargekombinasjon![]()
1993 S2 Avant 2,2 turbo