Tenkte jeg skulle lage en tråd der folk legger ut bilde av forskjellige baklykter til 240? =) Helst montert.
Tenkte jeg skulle lage en tråd der folk legger ut bilde av forskjellige baklykter til 240? =) Helst montert.
Begynner jeg
Helhvite:
Originale med svart stripe:
Hvitblink:
2007 Volvo V70 D5 AWD
1980 Volvo 244 DL, B230FT.
[x]2012 Volvo V60 R-design
[x]1997 Volvo 850 R
[x]2004 Volvo V70 D5 AWD
[x]1986 Volvo 240 GLT
strøkne originale med svart stripe wtf
ellers har du jo disse fra tidlig 240 serie
(disse er mest vanlig i amerika)
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
Like like liker! Er det noen her som har di "nye" fra pedersen? Med hele øverste rad hvit? Spent på å se åssen di ser ut på bil
Fra dette:
Til dette:
Kjøpt hos Pedersen. Lyser "rosa" når en bremser i mørket. Tøffest!
Dette var det jeg fikk gjort før jeg kjøpte 940 og solgte den til min mor
Savner 240en til tider, skulle hatt begge to
Synes lyktene var billige hos Pedersen, rundt 1600kr, var noe vakkel problem med de vri greiene til pæreholder, men litt bending av kontaktpinnene, så var de god som gull. Aldri sett pærelampa siden den gang i dashet
Hehe, du har rett, men de gamle lek vann inn
Lurte på og sette på "Volvo in Sports" i bakruta på den, prikken over ien
Enig, bedre å den mest mulig orginal. Synd at rusten spiser den opp
USA baklampe med innebygd sidemarkeringsrefleks
244 Turbo Intercooler -84 / Chevrolet Bel Air conv. - 56 / Audi A6 Allroad - 13
de med helhvitrand er billiger på Notodden tror det var 800kr lykta eller noe sånt. for jeg betalte 450kr for stv lykter (Selv har jeg litt rabatt da)
Husk at kvaliteten på de helhvite lyktene ikke er all verdens. De tar fort inn vann, og da ser de ut som et akvarium. De helhvite lyktene har vært plaget med at de blir grønne på innsiden, som kommer av vannet, og det dannes et algebelegg.
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
helhvite baklykter skulle vært forbudt. sjøstøgt
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
Skal sitte på en svart/svartmatt 242 med gamlefronten om det skulle være aktuelt, heller ikke vanskelig å gå over lyktene med noe silikon basert lim å tette igjen der det evt lekken inn
aha, ja hvis di e så ræva så går e vell kanskje heller for "øverste rekka hvite" lyktene