Er vel bare å kjøpe sjøl og teste det da.
Montering av alt tjafs nærmere sommertid og tørr-asfalt-tid, Chrml?
Er vel bare å kjøpe sjøl og teste det da.
Montering av alt tjafs nærmere sommertid og tørr-asfalt-tid, Chrml?
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Yup. Skal bestille 3.5" V-band og kanskje litt eksosbandasje til Onsdag så når jeg får det begynner jeg for fullt på eksosanlegget for å få 3.5" hele veien med 13c (og 3" DP) og det jeg kan gjøre på 3.5" downpipen til KKK27-en.
Så blir det klokkepussing / blestring uti det fri når det blir temperatur til å gjøre det og få Truetracken shimsa inn etter det. Og bestilling av drivakselflenser som passer i Truetracken sånn at jeg får montert det etterpå.
Turboen blir vel satt på i Juni tenker jeg.
Tenkte å prøve å få skaffa coilovere bak før Rudskogen treffet og. Samt kanskje få lakka vingen, addonleppa, lyktelister og kanskje koffortlokket før treffet. Men ikke sikkert det blir noe av, for må jo ha råd til felger før snøen blåser vekk og.
Er forresten åpen for felgforslag!![]()
Compomotive.
Ellers må jeg si dette ser meget bra ut.![]()
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
Gleder meg til vi byner å setta sammen alt detta Christian!Nå vil vi bare ha snøen vekk og!
Nei nei, vi sender bort faren og dama hans til Philippines, også står vi inne i stua å skrur igjen![]()
ikke sveis på stua, det er slikt man må gjøre på badet, så fremt man har flis gulv
Kawasaki kfx 450r
BMW E39 525T
Skarru kvitte deg me Eikerhjula da eller?
det kan bli nice, har du bilder av de felgene montert på en 940?
Geir Boman Rinde
Varamedlem
---
Volvo V90 R-design T8 2020
Ja, ser igrunn ut til at det kan bli ganske stiligHvor mye koster disse?
Geir Boman Rinde
Varamedlem
---
Volvo V90 R-design T8 2020
"Super DTM-style" jo.. Finn på noe nytt?![]()
Blir igrunn langt fra Super DTM. Mye større kant på Super DTM og litt anderledes mønster og Super DTM har ikke blankpolert senter.
Jeg syns hvertfall de var skikkelig pene, men er åpen for andre forslag. Eneste kravet er at det må være blanke felger og rundt 8x 18".
Hehe, ja men for et "utrent øye", vet du. F.eks de som ser alle volvo som en og samme bil, osv.
Har selv sett på disse tidligere: Dotz Radium
![]()
Ser ikke helt hva som er problemet med at det er så "oppbrukt" og sånn. Tror de felgene der blir drit pene på bilen din jeg!![]()
Da blir det jo liksom bare en "hvilkensomhelst 940"... Får Dotz i andre farger og.
Likte de Radium felgene! Enklere å vaske og?![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Kanskje jeg har dårlig felgsmakmen jeg synes du skulle ha beholdt polaris felgene eller hva det nå var du hadde jeg. Ikke akkurat megafeite felger det men liker nå original stuket jeg
![]()
Hmm, jeg er ikke helt enig. Har igrunn bare lyst på blanke eller blank grå felger, syns ikke andre farger kler bilen min og fargen kan helt klart ikke være mørk.
Og Dotz er jo veldig forskjellig fra Super DTM. Men, men.
TurboHansen: Yeah, Polaris felgene var fine de. Skulle igrunn beholdt de et år til, angrer litt på det. Men hadde lyst på nye felger.