Jeg ville gjort det, ja. Det er bolt-on og det blir mye enklere å bytte turbo ved senere anledning Har hørt rykter om at å montere 940 grenrør gir 5hk og 10nm, men det skal jeg ikke banne på...
Jeg ville gjort det, ja. Det er bolt-on og det blir mye enklere å bytte turbo ved senere anledning Har hørt rykter om at å montere 940 grenrør gir 5hk og 10nm, men det skal jeg ikke banne på...
1998 Volvo V70XC - bruksbil
1985 Volvo 760GLE - V8 diesel prosjekt
1985 Volvo 740 turbo
-Nylakkert i panther black
-Nybygd B21et motor
940 grenrøret er i alle tilfeller mye bedre enn240/740 grenrøret, utformingen er samme på 240 og 740 grenrøret.
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
det som er mer "firkantet" var på 240 og 740før 90. alle 940 og 740er etter 90 hadde det "runde"
Kawasaki kfx 450r
BMW E39 525T
Ser der er en på finn som selger: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20532044 Dette er vel den "firkantet" typen som jeg ikke skal ha?
Massey Ferguson - Alltid en snute foran
Fader Turbo,
du som snurrer, gi oss i dag bar på bar.
Forlat oss våre slitne råder og toppakninger,
som vi forlater bryet med service.
Led oss ikke inn i teknisk kontroll, men fri oss fra TUV og godkjennelser.
For momentet, ladetrykket og pop-offen er din i all evighet.
Amen.
uff, hold deg unna de der ja
One Ring to rule them all
Massey Ferguson - Alltid en snute foran
Fader Turbo,
du som snurrer, gi oss i dag bar på bar.
Forlat oss våre slitne råder og toppakninger,
som vi forlater bryet med service.
Led oss ikke inn i teknisk kontroll, men fri oss fra TUV og godkjennelser.
For momentet, ladetrykket og pop-offen er din i all evighet.
Amen.