da kan jeg medele at 940'n er tilbake! etter 12,5 timers kjøring inatt var det både varmt og lunt inni bilen nåen mårken slange bare så den lakk bitte litt vann men det er bare bagatell!
![]()
da kan jeg medele at 940'n er tilbake! etter 12,5 timers kjøring inatt var det både varmt og lunt inni bilen nåen mårken slange bare så den lakk bitte litt vann men det er bare bagatell!
![]()
da er bilen i daglig drift igjen!
så har tatt litt bilder av en møkkete bil desverre, men det er nå noe ihvertfall
Vinterbilen min 740 GL 88' i bakgrunnen
![]()
Er det en dør jeg har sett før tru?
Var kanskje deg jeg så i Hof igår og?![]()
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
det er nok den døra ja!er som regel innom hof hverdag jeg, bare og svippe nerom og slå av en prat det :P
kaller det nå sjarm jeg :P koppholdere har jeg fordi jeg har mye langkjøring me bilen og er kjekt me statoil koppen!
ska ha sikkelig vaske runde me intriør rens og polering av hele bilen når 740'n er klar for vinter'n!![]()
ser ut som det kommer vinter te vassås i år og gitt,
måtte legge om te vinterdekk på rappen gitt
![]()
fikk en kompis me speilrefleks kamera te å ta litt bilder! må si det blei drit bra!kan si så mye at jeg er fornøyd me bilen min, men ferdig blir en aldri
![]()
I like![]()
Må si jeg liker hvite 940`r![]()
Joachim M Iversen --- Hur långt bromsar bilen på trettio meter?? Til tider mye rart, men SNÆPP : hvadadaa
Etter at vinter er halvveis så og si så er bilen like hel, har et lite merke i bakfanger etter noen kjørte på meg i kø, men det er pytt pytt akkurat nå
Har litt tilfeldige bilder av bilen sånn den er akkurat nå om dan
Har fått tak i H3 dioder som jeg satt i tåkelysa, syns ikke det blei dumt!
![]()
har hunden din bandasje på labben?![]()
har da bytta te røde dioderMYE bedre og kjøre me når det er mørkt ute
![]()
Hvor kjøpte du diodene dine?? Jeg har kjøpt fra bildioder.se, men ble skuffet over spredningen+at de kutter blinker av og til(ikke hele dioden men halvdelen). Jeg kjøpter også røde lys og ble veldig stilig.
1997 Volvo V70
1969 Oldsmobile F-85 Sports Coupe
Fat people are harder to kidnap
fin bil du har
går med forsikringa og skaden då?
volvo 855 t5
volvo 940 gl.
volvo 855 gl.
prosjekt bilen 855 t5 http://forum.vccn.no/showthread.php?...s-volvo-855-t5
kor du fikk kjøpt dei diodane, og kva slags størelse var det på dei?![]()
Hei, her er T10 røde led pærer fra Dealextreme.
Det er ikke nøyaktig de diodene han har, men samme farge og størrelse![]()
Så du vinka til meg i stahehe, fin den bilen din
![]()