ok, takk for svar![]()
sorry ot...
Hvor kjøpte du el.vifta og hvor mye måtte du gi?
Geir Boman Rinde
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Varamedlem
---
Volvo V90 R-design T8 2020
ikke dårlig ..Jeg skulle kjøpe en på en hugger i gøteborg i sommer, skulle ha 300SEK for den men han solgte den noen dager før jeg kom... :/
Geir Boman Rinde
Varamedlem
---
Er det så blått som det ser ut som?
Geir Boman Rinde
Varamedlem
---
har du 960 skjørter sa du? eller kommer det?![]()
Mvh Øyvind S
Volvo 940-1995 - B230FK - M90 - Bilstein Clubsport- 1041 slyngdiff - BSR varmeskjold
960 front med 850R underdel, 960 dører og bakfanger
playstation 3: noddyk9
er det de du alltid har hatt? for det så veeldig blått ut der syns jeg ..
Geir Boman Rinde
Varamedlem
---
Har 6000 selv jeg, virker ikke så blått i virkeligheten som bildet antyder. Synes det er akkurat passe jeg hvertfall![]()
Japp. Alltid hatt det i tåkelysa!
Driver forresten å soter ruter om da'n! Fikk tatt den ene sideruta i dag, og den blei faktisk HELT 100% strøken! Må si meg meget fornøyd med den gitt![]()
Hehe, mer tid til bil da
Sier du det ja.. Hadde ut siderutene jeg, og synes jeg fikk det strøkent. Neste dag når jeg monterte ruta igjen, var det slike små "nupper" enkelte steder.. tror ikke det var luft, lignet mer noe støv som hadde lagt seg imellom, enda jeg vasket ruta veldig grundig mens jeg holdt på.
Jau, men skal INGENTING til før det blir sånn du snakker om. Har ikke noe med filmen å gjøre, men kan være når du legger den på, at du får støv mellom film og rute.
Viktig å påføre vann mens man drar av plastikken fra filmen, hvis du skjønner?
Framstår som jævelig mørkt her da, det er ikke så mørkt. Men sånn blir det helt fram og, til jeg blir tatt av politiet
![]()
ser bra ut bilen din nå Henrik. har virkelig sansen for denne!forresten var det du som hadde kritthvitt lys i dashbord?
Volvo 850 2.0 Turbo X= 745 GLE
hvor kjøpte du diodene da? kunne tenkt meg det selv. kjedelig med grønn farge som man blir trøtt av![]()
Volvo 850 2.0 Turbo X= 745 GLE
Da har jeg kjøpt meg polyforinger til forstillinga, så da tar jeg bytte hos svigers. Han har bukk og presse, så da går det ganske hurtig![]()