har noen bilde av det me Rødt?
Volvo-Power. det der var jo ikke mye bra. så jo ut som om man manglet litt pærer. få på noe lim på tuppene så de sprer mer.
One Ring to rule them all
Hallo. Jeg har tenkt til å bytte pærer i instrumentpaneler til dioder på min 93 Mod Volvo 940, hvor mange pærer trenger jeg og hvordan sokkel skal det være?
sett på førstesiden da?? det står jo der hva du trenger!
Hvor kan jeg kjøpe T5 diode som passer og sprer lyset bra?
Dealextreme har ikke og proride var utsolgt
Noen norske nettsider som selger T5 og T10 dioder?
Noen som kan forklare hvordan man kommer til alle de andre pærene? Har kun lys i dimmeren, varmeapparatpanelet og vindusheisbryterene. Regner med det mangler en del som:
Bryterpanel venstre/høyre(?) side
Askebeger
Sigarettenner
Setevarmebrytere
Volvo 945 Polar 1994 B200F LPG
Kan meddele at jeg har både T10 og T5 inne i blått nå på proride.no
Volvo V70 2.0T 98
Volvo 745 TIC 86
Volvo 745TDI 89
X-Volvo 940FK 98
X-Volvo 240GL 85
X-Volvo 244DL 82
http://www.dioder.no/catalog/product...products_id=38
http://www.dioder.no/catalog/product...products_id=39
Er det disse diodene som går i instrumnt lyse på 940?
Edit: Fant det ut selv
Sist endret av Ollimo; 29/01/10 kl 18:19
Kan man fortsatt dimme/justere lyset i instrumentpanelet selv om man har dioder?
Noen som har bilder av hvordan det blir med hvite dioder? Synes blå ser så jævlig ut.
Nå kan jeg også bekrefte at diodene fra dealextreme er bra greier! Som dag og natt i forhold til de jeg kjøpte fra dioder.no. Og sikkert 1/3 av prisen Trenger ikke pæra i toppen som det også var nevnt tidligere her.
Sist endret av JørnM_940; 15/03/10 kl 12:29
Mente selvfølgelig dealextreme.com. Var litt for tidlig på en mandag dette
Da er jeg med bestilte du de som har blitt linka til tidligere i denne tråden? Jeg har de som er linka til tidligere, men de er for turkise i forhold til resten av den blå belysningen i bryterne og spilleren.
Geir Boman Rinde
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Varamedlem
---
Volvo V90 R-design T8 2020