Oppdatering 30.07.10:
En aldri så liten oppdatering her igjen.
- Har fått grunnet og lakkert dempere bak som skal senere settes på
- Grunnet fremskjermer med syregrunning
- Tatt av begge fjørbein
- Lakkert calippere og bremseskive
Har vel egentlig ikke fått gjort så mye mer.
Er forresten på jakt etter litt ymse til bilen nå. Tenker på å skifte ut alle foringene i front til polyforinger og senere skifte dem bak. Tenker også på dempere, men koster peeng.
Har endelig fått en liten oppklaring på hvordan jeg skal gå frem med grunning der det har vært rust, dro innom et lakkverksted for å forhøre meg. Han jeg pratet med mente at jeg skulle slipe ned rusten, kline på/spraye på Brunox/Ferromax på området først, deretter ta en tynt slør med syregrunning, vanlig grunning, lakk og deretter klarlakk.
Spør igjen her, hvilken grunning anbefaler dere å bruke før man skal lakkere over? Har hørt om Presto Primer, evt. om dere anbefaler noen andre? Hagmanns?
Må bestille et nytt endeledd venstre side foran også, og har funnet en side som selger litt deler, siden er http://performance-product.no, noen som har erfaringer å komme med der? Seriøs side?
Har forresten fått sumlet meg til å ta noen flere bilder i det siste, er ikke mange, men det er da noen..
Bilder:
Før:
Etter:
Tatt av litt tectyl
Tar av fjørbein....
... som førte til dette
Slik den står foreløpig
Beklager om bildene var dårlige, men er begrenset hvor bra kamera jeg tørr å ta med i garasjen..