Fikk kappet meg en liten lexan plate, men har ikke noen sprøyte å måle mengde med.
Klarte jo så klart å miste 3 stempel med råde i gulvet :( Fikk ikke med meg hvordan de lå, så de fallt uten for siden av platen de lå på.
Alt ser rett å fint ut, bortsett fra ett lite merke i hvert stempel.
Og så vet jeg ikke helt hva vi har gjort når vi monterte sammen motoren, men ikke en eneste av studsa var skrudd fast helt ned i blokken..
Kan ikke skjønne at de har løsnet fra blokken når vi løste mutrene for å ta av toppen. Kunne skru de ned med hånda, og ganske mye og.
