Jeg har bilde av ene pluggen på telefonen, skal få lagt det inn. Jeg må imidlerid bemerke at slik pluggen ser ut nå er et resultat av siste forsøk på å starte bilen, det er ikke lenge siden jeg rengjorde pluggene ganske grundig.
Takk! Jeg skal se om jeg for prøvet dette i helgen, så skal jeg gi en lyd på hva resultatet blir.
Det er såpass gale ja.. Jeg visste at disse ikke var veldig gode men at de var så gale det visste jeg ikke. de ble primært valgt på bakgrunn av enkelhet og budsjett. Men har du ett forslag til noen dyser som passer mitt formål, til en ok pris? jeg forstår det er en vitenskap i dette, som jeg ikke er god på annet enn: HK*1,5= dyse cc? og at forstøvningsevne er essensielt. Jeg er på jakt etter å ende på 250-300 ærlige hk etterhvert, men det er mulig jeg beholder disse inntil videre. de bør vel holde til 135hk?
Ja riktig, jeg kjører -016 LMM som original, disse flotte -558 dysene og vikingmax chip i bensinhjernen. jeg gjorde ett forsøk på og sette inn original chip for å gjøre ting mest mulig original men da ble det bare verre. Jeg kan alltids prøve igjen som en del av utprøvingen som nevnt over. siden jeg ikke har planer om å lodde inn dysemotstander håper jeg som sagt -558 dysene kan gjøre jobben for nå, de gir jo bensin når jeg tester de så de burde vel kunne starte bilen i alle fall?
Det har jeg prøvet, uten noe endring i resultatet.
![]()