Først og fremst; hva er det du ønsker å oppnå med denne oppskriften som ikke 2 stk dobble Dellorto eller 2 - 4 stk. Mikuniforgassere og en 123 fordeler gir?
http://www.v-performance.com/products/air_fuel.html
https://murrayscarbs.com/product/cb7...i-carb-system/
Velfungerende, genuine høykvalitets EFI dyser som likevel bare forstøver nesten like godt som en forgasser, koster mye mer enn noe ubrukelig kinadritt, gode EFI spjeldhus er nesten like dyre som komplette forgassere, så må du ha en god EFI BTR og en god bensinpumpe. Så blir det ofte innkjøp av helt unødvendig, men oppskrytt moderne tenningsanlegg, selve sprutet, ledningsnettet, oppkoblingen og som oftest en mapping.
På en sugemotor så blir kostnadene unødvendig høye i forhold til det som blir sluttresultatet.
I praksis må prisen oppgitt i £ minimum multipliseres med 20 før alt er sagt å gjort i NOK. https://www.dtafast.co.uk/dta_produc...nto-tbp45-kit/
For å svare på spørsmålet så ser vi at slike Engelske motorer med Jenvey Throttle bodies ofte har brukt DTA og Emerald datasprut, som har fokusert på TPS styring, med stor suksess:
https://www.dtafast.co.uk/products/
https://www.emeraldm3d.com/