Dette ser veldig bra ut
Dette ser veldig bra ut
Jeg vil ha batteri baki. Å lage braketter til en batteriplate er en lek når en har tilgang på rørlaser
Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Med alle de store sveisejobbene gjort kunne en endelig se på å få på noe mer permanent grunning.
Jeg ble minnet på hvorfor jeg sluttet å fjerne asfaltplate og lim sist. Faen for en jobb!
Alt ble mattet ned og kostemalt med haagmans gul epoxy. Neste inni bilen blir kitt
Og sånn står egentlig bilen nå. Jeg venter egentlig bare på mer stabil og varmt vær slik at bilen kan males under. Jeg må ha porten oppe.
Den er helt klar for lakk i motorrommet. Inni og under trengs bare en runde med 3m karosseri kitt.
Jeg har fortsatt bare et karosseri, men det er moro å dra fram et gammalt bilde av da bilen først ble plassert i vugga sammenlignet med i dag. Mye arbe
Her har du hatt mye godt arbeid ja
Likte godt batteri festene
Mine prosjekt - Linker under:
90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd
Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.
Imponerande arbeid, detta må jo bli veldig bra. For meg såg bilen heilt grei ut før og, men no blir det jo eit heilt ant nivå.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Lakkert under gitt! Og nei, dette er ikke grunninga
Sent from my iPhone using Tapatalk
Med bilen lakkert under sp må en se seg tel understellet da. Bildene taler i og for seg selv… selv!
Har slyngrensere på jobben så det forenkler rengjøringa før lakk en del!
Litt forsterking/pynt til bakakselen og nå ligger delehævven og venter på Pulverlakk til neste uke!
Hint om farge: Det er grunn til at det er to paller
Ikveld er det julaften!
Spenstig fargekombinasjon! Pulverlakkert? Blir heilt rå denne bilen Kva motor/girkasse har du planar om?
Jo takk! Ja det er grunna med en slags rustgrunning som tåler varmen fra lakkovnen og så på med pulverlakk.
Blir artig å se det på bilen.
Motor blir bare en fk motor til å begynne med, men har en halvvass 530 topp som Scimec motor har justert, bora dysehull med tanke på å bruke e-innsug og kgt2 kam.
Men det er ei stønn til jeg kan tenke på motor enda, som du sikkert ser vi får se
Kult
Mange flotte oppdateringer, mye bra arbeid
Liker fargevalget
Mine prosjekt - Linker under:
90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd
Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.
Bedliner i hjulhusa
Bedlineren, er den lagt med vanlig lakksprøyte? Evt hvilken dyse/trykk ble brukt? Vurderer å hive det på hele bunnen på min.
Om ein skal ta heile understellet på ein bil vil det nok lønne seg å bruke sprøyte, får kjøpt eigen sprøytepistol til raptor bedliner som ikkje er så dyr. Skrur 1L flasker direkte på pistol. Ca 3,5 Bar trykk. Brukte ca 8L under på min
https://lakkspesialisten.no/product/...edliner-gun-1/
Blir veldig bra det her! neste blir montering av understell?
Sist endret av skjarlie; 26/11/22 kl 10:39
Ser du har laga senkeskåler foran. Har du brukt ferdig rør til å skjøte inn? Hvilken dim har eventuelt røret, og hvilken tykkelse på godset?
Hvordan tenker du å få fjærspenn i oppjekket posisjon?
Gidder du ta med hvor mye ekstra du la inn?