Sitat Opprinnelig postet av vangsfreaken Vis post
Det må jo nevnes at Thomas aldri fikk løst barnesykene på den motoren med HY35 da, så den skuffa vel litt ekstra bare fordi ventilfjærer ga opp nesten umiddelbart når han fikk ordentlig trykk selv om den ikke måler seg med EFR'n tror jeg han hadde likt den langt bedre om han hadde prøvd den på nåværende motor.
Forrige motor var vel heller ikke veldig godt mappa mot topp av register av samme grunn.

Sent fra min SM-G996B via Tapatalk
Jepp, fant bremsepapiret nå, jeg hadde 191hk/226 nm på 6000 rpm med forige motor. Jeg har vel tett på det dobbelte nå Jeg merker jo at med engang det spinner nå, så smekker den på turtallsperren, den var langt fra like villig som det før. Jeg hadde i overkant av 1000 rpm med register. Nå har jeg mellom 3-4000 :P Det på slutten på forige motor er nok ventilfjørene sin skyld ja, så det er mulig holset finner plass på en annen motor, men den blir på ingen måte å ta over for EFR, da det tross alt var bunndraget som irriterte meg mest, ikke toppeffekten.