Hehehe, Holseten ble i praksis for treg ja?![]()
Det er ett par lokale karer som har kjørt EFR7670 på sine 2,2 og 2,3L gatebilesmotorer og de har vært særdeles fornøyd med respons, spool up og sluttresultat.
EFR7064 er stadig min favoritturbo fordi den spooler enda bedre, så jeg mener du har gjort ett svært godt turbovalg. Ett mindre turbinhus enn originalt er det som MÅ til for å få utnyttet alle de gode egenskapene til EFR7064 turboen, men jeg er relativt sikker på at du vil bli fornøyd med det resultatet som du får på din 2,3L motor, bare du lader hardt nok.
Drivverk, understell og dekk skal tross alt kunne klare å henge med alle kreftene fra motoren også. Vi har flere eksempler på lokale helter som etter prøvekjøring av den nye og nymappede motoren sin reagerer i retning av:" Suka Blyat, hva er det jeg har gjort???"![]()
![]()