Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
Det er slik jeg husker det ja og så enkelt som du nevner var oppsettene.
Det har vært gjort flere ganger.
Første gang en B23 med 6,8:1 i kompresjonsforhold, E-innsug, 940 eksosmanifold, Uportet 531 topp med større ventiler og BSRT5+ kam, stor kina intercooler og en 58/55 mm KKK turbo.
Så en B230 med noe høyere kompresjonsforhold, KL-Racing innsug, 940 eksosmanifold, CNC portet 530 topp med større ventiler, BSRT5+ kam, Modeltilpasset 940 intercooler og EFR7670 turbo.
1,0 BAR ladetrykk i god tid før 3300 o/min er plenti godt nok til en veltrimmet gatebil. Lagom er best og maks ladetrykk ved 3900 o/min. er en fast anbefaling.
Hmm da er det håp da Hvis man sier jeg har så mye på sug, så burde jeg være over 400whp på 1.5 Bar da, det er jo innafor. Det er vel kanskje turboen som setter stopperen først her..
Ja jeg mener det er fullt trykk i tide før 4k ja

Sent fra min SM-G975F via Tapatalk