Ble så lei av å skrue på V70en så dro til Bergen torsdag den 23.01.2020 å hentet meg en 2006 mod
Volvo s60 D5 185hk euro 4 manuell(spaceball)
Svart skinn og svart bil. Drømmekombo!
Biln var chippa til 220hk, kodet vekk egr og dpf av fårrje eier. Kjekt





Svar med sitat









det er kjekt med gammel og vedlikeholdsfri 940 liksom, men S60'n var liksom i en egen klasse i forhold til generell luksus likevel
hadde den bare hatt xenon og automat hadde jeg beholdt den for alltid...









































