Kan jo si litt om oppsettet også. Motoren står nå i 740'en min, men skal flyttes til 940'en når den er EU-godkjent.
- Motor er en original B230FB med en Garrett turbo på
- DTA S80 datasprut
- Siemens Deka 630cc dyser
- KMS Discoil wasted spark coil
- Original bensinpumpe enn så lenge. Skal montere Walbro 255 på 940'en.
- 531 topp med VX3 kam som kom originalt på FB'en.
- NGK BPR7ES plugger
- eBay kopi av MAC boost controller.
- 2,5" eksos hele veien med 2 lyddempere
- 3-pins tomgangsmotor fra en 850
- Ca 1,4-1,6 bar ladetrykk
- Original BTR
- RS intercooler
Etter å ha lest et par tråder og poster fra Batland så vurderer jeg å bytte til en 530 topp jeg har liggende, og porte den lett. Men først må jeg få den til å gå skikkelig og uten feiltenning. Vurderer også 3" downpipe og en 3" katalysator. Må få tak i en modelltilpasset aluintercooler også.