Ja, BMW har virkelig fått til noe med karosseriet på denne. Det skal de ha!
De skal virkelig ha for kjøreegenskaper, noe de i og for seg alltid har kunnet da. Til sammenligning med V70’en er jo BMW’en en del mer sportslig, men mer comfort når det kommer til Volvo igjen i grunn. Men artig å prøve noe nytt.
Som du sier er jo N47 motoren kjent for litt ymse, men i 14 ble den vist erstattet med B47 som sitter i min, da det er en 15. Pratet med BMW som påstår dette skal være utbedret på denne, men tross alt BMW, så greit å ha ett øre oppe vell, hehe
Du har ett poeng, Volvo er nå Volvo. Vil ikke akkurat kalle meg BMW entueaiat, mer På Volvo sånnsett. Men ville liksom prøve noe nytt, så blir spennende å se. Er vel sånn at en må drite seg ut en gang før en lærer, er det ikke det de sier?
Så time will show. Står der vel som stolt eier av en svenske før jeg vet ordet av det igjen skal du se.
Ingen grunn til å være misfornøyd med en flott V90 akkurat! Men i denne omgang ble premium Volvo for dyrt for min del, så da ble det vel en mellomting om en kan si det sånn
Hvis jeg er tilgitt skal jeg alltids få til å få slengt ut et bilde, hehe
Ja, spent på holdbarheten. BMW har vel hatt ett godt kvalitetsløft på dette karosseriet har jeg skjønt. Men skal ikke rope for høyt, bmw er og forblir tysk bil, ikke det samme som svenskt.. Så time will show
Ikke voldsomt spennende da, men skal få ordnet ett bilde til helgen!