Sitat Opprinnelig postet av simonlohne22 Vis post
Biturbo, etter litt leting på min bil så fant eg ut at det var en svidd kontakt til ene hovedlys relet som sitter bak dashbordet under radioen på min, kanskje det kan være problem ditt?

Etter eg byttet det virket alt fint en liten stund hos meg helt til no, no får eg ikkje av lang lysene målte litt på blinklys/langlys bryteren og då fant eg ut av at det er strøm inn på bryteren men med en gang jeg trykker den inn for å ta av langlysene så ikkje det strøm der. Tenkte å prøve med en ny sånn bryter.

Ga dette mening? Haha

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vel, på sett og vis så ga det jo mening. Våre bilmodeller har jo ikke veldig stor forskjell med tanke på år, så kanskje jeg kan ha samme problemet på min?
Har forsøkt å lete etter diverse rele som står inne i kupeen, og sett i forhold til den Haynes gjør det selv håndbok.
Men klarer fortsatt ikke å knote meg fram til å finne de releene det eventuelt gjelder.

Radioen står vel oppe på dashbordet i din bil? I så tilfelle, hvor går du inn for å se det gjeldene releet? (Og har du eventuelt et bilde av dette?)
Har sett på det meste av ledninger/rele som ligger ved pedalene og mot torpedovegg, men har ikke fått sett så mye oppi der

Skal se om ikke jeg får målt den lang- og blinklysbryteren for å se om det kan være noe feil her også. Det virker likevel litt rart at det skal være den for jeg får jo langlys når bryteren holdes inne og det klikker i releet framme i motorrommet osv.