Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
Jeg har ikke bestilt derfra selv, men det fremstår som seriøst og trygt.
Alternativt hører du med RS Tuning Bergen om han har noe på lager.

Den originale Turbo bensinpumpen er LANGT bedre enn det den originale stømforsyningen og jordingen til den er. Vi testet dette i Nochip tråden og med det samme stømforsyningen og jordningen, helt inn til pumpen inne i tanken, ble oppgradert til korrekt nivå, så fikk motoren så mye bensin at det måtte "mappes" på nytt. De originale ledningene ser ut som sytråd.

Vet ikke hvilke ventiler og hvilken kam du kjører, men på generelt grunnlag er prestasjonene til den "teoretiske sugemotoren noe mellom 100 og 125 hk på slike oppsett. Med 1,6 BAR ladetrykk øker effektpotensialet til noe mellom 260 og 325 hk. Dette er godt innenfor det Siemens 630 ccm dysene støtter dersom bensintrykket er korrekt, men moderne BOSCH dyser i nabolaget 1000 ccm er alltid å foretrekke.
Takk for raske og skikkelige svar!
Bilen er originalt levert med F-motor med fødepumpe i tank og HT pumpe under bilen. Kjører med begge deler nå. Hva dette har potensiale for å levere aner jeg ikke. Skal legge opp nye ledninger ihvertfall.
Har en 044 (muligens kopi) som jeg har tenkt å montere under bil. Hvis jeg ikke går for en walbro 450 in-tank og fjerner hele oppegget under bilen. Kan man kjøre HT fra Walbro gjennom et 850 bensinfilter montert under bilen, eller vil dette strupe?

Motoren er en original FB som jeg har kastet en turbo og større dyser på. Toppen er en 531 uten modifisering og kammen er en VX3 hvis det var den som kom originalt med motoren.