Har 1 eller 2 feilkoder fra en tid til en annnen på V70'n, lampefeil posisjonlys har jeg hele tida, altså ene baklyset, det er bare dårlig kontakt på pæreholderen, for jeg har "fiksa" det før, da mener jeg, lampefeilen er borte i dashbordet og baklyset lyser, så går det en liten stund så kommer feilmeldingen igjen og baklampa slutter å lyse. Prøvd annen pære og de pærene jeg har hatt i har jo hatt kontakt som jeg har bekrefta med fluka mi. Så jeg må se på pæreholderen.

En annen feil som kommer en liten stund og som er borte lenge er
ABS
/antiskrens feil, det blir liksom 2 feil. siden det er både
ABS
og anti-skid. Det tror jeg er ledninga, for den lyser av og til. Den lyste en gang da det var veldig vått ute husker jeg og ellers når det er tørt så har det ikke vert noe problem. Dette må jeg kanskje se på, om det skulle begynne å lyse oftere, har til neste år før EU. Men per i dag lyser den ikke.

Det siste jeg har fått er en "
SRS
-Airbag Serv. Snarast" feilmelding nå ganske nylig, ikke vert et problem før liksom. Det kaaaan hende det kom siden jeg flytta bak førersete men litt usikker her. Leste noe om det i en annen tråd nemlig.

Det er bare 2 feil nå, lampefeil og
SRS
.

Jeg har en sånn ELM 327 Mini ODB2 sammen med torque app på mobilen, denne digsen funka på forrige V70
AWD
, men har aldri fått klart å lese feilkoder på
P2
'n. Det er noe connection feil, for appen får ikke kontakt med
OBD
'n. Vurderer bare å bestille en ny siden den koster alt fra 99 til under 250 kr på nett. Om noen ikke har vert borti det samme og vet om en fix.