Nå er alle deler vasket og klare. Jeg har bandasjert grenrøret og nå gjenstår det bare å bandasjere downpipe og screamerpipe. Så er alt klart for montering igjen. Rart hvor mye penere et hjemmelaga grenrør (som ser ut til å vært sveist i fylla) blir med bandasje
Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
![]()

Svar med sitat
pakka inn downpipe'n min av samme grunn
og litt isolasjon da.

Fikk helsveist den i dag, godt fornøyd. Sveiste også på AN uttak i et toppdeksel som skal monteres etter varmkjøring. Det ble lakkert med sort krympelakk det også.

Internt i motor er det kun råder som ikke er volvo. Svinghjulet er stålsvinghjulet som erstatter dobbelmasse, men girkassa er bmw. Volvoepoken er så absolutt ikke over altså! Jeg har ikke kjøpt hus som trenger oppussing, og alle mine volvoer og volvodeler er fortsatt på plass. Vi driver å flytter inn nå i disse dager, og kommer til å skru litt volvo i helgene framover for å prøve å få den ut på bane i sommer. Jeg gir meg ikke så lett
også poster du her før oppstart så vi alle kan be en kollektiv bønn...
Jeg har døpt bilen Lucifer på grunn av alle problemene jeg har hatt hittil
Jeg har et neddreid og omstifter enkelmassesvinghjul og 765 clutch jeg tenkte å prøve. Det har jo Skaarholen brukt uten problemer
men mulig det ikke passer helt som antatt, så det blir byttet ut i håp om at enkelmasse er bedre egnet til zf