Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 1606

Tråd: Sugemotortråden!

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Lucifer* Vis post
    Høres unektelig fristende ut. Ikke noe som "pleier" å gå ad undas i selve lmm/bensinfordeler-sammenstillingen som man burde vite om? Sidespørsmål: hvor ser jeg forskjell på om Et-sprutet jeg har er fra 2,1 eller 2,3? Tenkte ta en titt i kveld.

"Ferdig bestykket" er vel sånn omtrent like intelligent som å kjøpe sko som er "ferdig inngått" antar jeg. Er jobben med bestykning primært matematisk beregning eller må man regne med prøving og feiling?

Kanskje jeg burde opprette egen tråd snart og ikke spamme ned denne
    Min erfaringer er at bensinmengdefordelerene ikke går i stykker med mindre de er misbrukt. Tenker da på at de ligger slengt i skitt og vann i årevis. Hovedproblemene er dyser som er utslitt etter å ha finforstövet 10 000 vis av liter bensin og en styretrykksreguletor (varmkjöringsregulator) som ikke reduserer styretrykket ved kald motor.
    Kun B21ET har K-jet.

Det er mye god info å finne i historiske dokumenter som GIK-katalogen og KG-katalogene. KG måtte orientere om at han måtte innföre bestykningsavgift da konkurrentene bare solgte nye forgassere med fabrikkbestykning billigere enn det han solgte sine forgassere, ferdigbestykket for Volvos rödmotorer for. Fabrikkbestykningen var närmest ubrukelig og jeg hadde noen forgassere som bekreftet dette.
    En lokal helt tok utgangspunkt i KG sine bestykningsråd, men vi måtte endre på overraskende mye för vi ble fornöyd med resultatet. Power secret nr. 1 er stadig: "TEST, TEST, TEST!" så utvikling og innjustering må alltid beregnes, uansett.

Det burde du. Jeg opprettet NO CHIP tråden som en Workblogg i "lite" utgave. Dette er veldig kjekt å ha når man nå har glemt noe eller noe er uklart. Langt flere burde gjort dette for sin egen del og blåst en langt marsj i hva "haterne" kanskje kan finne på å poste.
    Det virker kanskje ikke så verdifullt för man begynner og mens man holder på og husker alt, men i ettertid ser man tydelig verdien av å kunne gå tilbake å se og repetere.
    Sist endret av Batland; 05/05/20 kl 16:28

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •