Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
Kjempegod plass da Ingen problem å få plass til wg på underside eller over turbo

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
allow me to rephrase... skal jeg få plass til det må jeg gjøre om både oljeretur og downpipe, samt skjerme motorfestet fullt mulig, men blir mer jobb... også hadde det vært fint (for syns skyld) å beholde intern wg. er tross alt bare en 116hk 740GL
Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
Nja, jeg vil tippe er dersom du tester på lave turtall med signalslangen til wg plugget, så får du betydelig forskjell.

Jeg tror også at forskjellen i motorvolum er större enn forskjell i wg.
Ang. selve wg så gjorde eab dette:

För min egen HY35 er aktuell for montering på noen bensinmotor, så vil den bli utstyrt med WG klaff i störrelse 41 +/- 1 mm.
nå er riktig nok ikke ytterligere spoolup noe jeg bryr meg om for øyeblikket, å akkurat nå ser den ut til å stoppe på 1.7 bar, så jeg lar vær inntil videre...
driver riktig nok å diskuterer med TurboThomas muligheten for å montere større "puck" og porte ytterligere, gjerne oppimot 40mm... fullt gjennomførbart så lenge jeg har tilgang til fres, sveiseapparat og vinkelsliper, dog lite gira akkurat nå på å rive det ut igjen... jaja, får se over helga!
(log'a forøvrig litt mer idag, ved 6000rpm i 3. gir og flat pedal ligger den helt stødig på 1.7 bar. har vondt for å tro den spiker ytterligere de siste 1000rpm)