Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 23 av 23

Tråd: Daniel V: Volvo 444 PV 58'

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Antall takk

Standard

Hei igjen godtfolk!

PVen har stått lagret innendørs helt siden begynnelsen av oktober, og jeg har ikke vært der nede i særlig stor grad. Fikk vårt første barn i slutten av desember, så dagene er fulle for å si det mildt. :shock: Dro ned med nytoppet batteri, og bilen fyra med det samme! To runder på starteren og vi var i gang!

Har skjønt at dersom jeg skal ha noen som helst mulighet for å få brukt bilen noe i år, så må jeg roe ned litt på prosjektene. Må ta unna litt forefallende, men utover det skal den få være kjørbar. Får bare leve med at den lekker litt her og der.

Som dere ser i tråden kjøpte jeg nye setetrekk i fjor høst. Min bil har 444 bakseter og 544 framstoler. Det ble selvfølgelig tull hos skredderen, som sydde alt til 544. Det var litt nedtur, men jeg får selvfølgelig nytt vederlagsfritt, men coronaen gjør jo at det tar litt tid. Jeg har jo satt i de blå baksetene, og trakk de bare om i røde fleecepledd fra europris for at de ikke skulle se så rare ut.

Så var det å gå i gang med armlenene:

Reiste så på Jørgenrud og hentet mye rart. Diverse dekaler, pakningssett til girkasse og diverse annet. Bla. ny papp og ny hattehylle.

Pappen var jo mørkegrønn nærmest, samme med pappen til sidene, så jeg tok frem rulla og malte alt rødt.

Videre var det å trekke sidedekslene bak:

Gikk videre på dørsidene:

Videre gikk turen over på setene. Under de blå aftermarked setetrekkene var ikke stolene alkurat i form:

En ferdig, one more to go!

To ferdig:

Så var det å rive ut de gamle mattene som egentlig var fra en 544. De var mildt sagt morkne.

Teppene fra VP er OK, men synes det var litt vel mye tilpasninger som måtte gjøres med isolasjonen. Jaja, ble bra til slutt

Fikset litt annet småtteri:

Nye dørhåndtak:

Så får vi se om jeg orker å gjøre noe mer med den i påsken.
    Sist endret av Daniel V; 06/04/20 kl 22:26
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

Lignende tråder

1. Daniel V: Volvo S80 D5 Summum 05.
    By Daniel V in forum S60 / V70N / S80 / XC -serien
    Svar: 125
    Siste post: 17/08/17, 20:15
  2. Daniel V: Volvo 343 DLS 81' Solgt!
    By Daniel V in forum x40 / 66 / 300 / 400 / -serien
    Svar: 406
    Siste post: 21/02/17, 20:32
  3. Daniel V: Volvo 855 T-5