EAB gjorde mange uvanlig gode valg og fikk resultat deretter. HY35 turboen hans hadde #9 hus, men selv med portet wg kanal og oppgradert WG klaff så spoolte den vel aldri så godt at han ble helt fornöyd.
Björnar kjörte 2 stk. Dobble Dellorto forgassere som hjelper på spool up i forhold til en vanlig AT sats.
Så vidt husker kjörte begge med lette svinghjul og lett diff. utveksling som hjelper "enormt" mye.
Holset har en HX35 med mindre turbinhjul og #8 hus som antagelig er ett godt valg for dem som vil montere ekstern wg.
Ang. en vanlig HX35 med #12 turbinhus synes jeg at dette er det resultatet som jeg typisk legger merke til, her under 250 Nm og under 140 hk på 4000 o/min. som antyder bedrövelige 0,3 BAR ladetrykk:
Ett A/R0.63 turbinhus hadde nok fått fart i sakene ja.