Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1.921
Side 69 av 114 FørstFørst ... 19 59 67 68 69 70 71 79 ... SisteSiste
Viser resultater 1.701 til 1.725 av 2849

Tråd: HansOla's 944 Turbo! Evigvarende prosjekt

  1. #1701
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Har da gjort litt i dag å! Fikk besøk av mrstfu da, så vi dro til Lom og spiste is og drakk kaffe
    Ellers har jeg lakka litt deler, nappa ned m90 girkassa og erstatta den med ei m3 girkasse, satt inn lengre pinbolter i toppen osv. Så har jeg kjøpt ny muttertrekker






    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    Sist endret av HansOla; 04/08/19 kl 19:53

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  2. Takk kimar, Bergstaden, vangsfreaken, Joachimbg, marhaugen91 takket for denne posten
  3. #1702
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Gikk på en smell og handla "litt" ekstra i natt.. orker ikke å lage egne fester for girkasse og spakstell osv., så kjøpte ferdig txr spakstell med adapter til 940, ass girkassefeste for 5trinns zf og en 240mm 6puck fjæret sinter. Ellers passa girkassa bolt-on! Fatter ikke at jeg ikke har gjort dette før

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  4. Takk Holck takket for denne posten
  5. #1703

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    VCCN medlemsnummer
    793
    Innlegg
    3.368
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Gikk på en smell og handla "litt" ekstra i natt.. orker ikke å lage egne fester for girkasse og spakstell osv., så kjøpte ferdig txr spakstell med adapter til 940, ass girkassefeste for 5trinns zf og en 240mm 6puck fjæret sinter. Ellers passa girkassa bolt-on! Fatter ikke at jeg ikke har gjort dette før

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    Tror ikke du kommer til å angre

    Sent fra min SM-A600FN via Tapatalk

  6. Takk HansOla takket for denne posten
  7. #1704
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Holck Vis post
    Tror ikke du kommer til å angre

    Sent fra min SM-A600FN via Tapatalk
    Nei det txr spakstellet er visst ganske bra, og lengden på giroverføringen passet helt perfekt også! Ser fram til å få det montert. Betaler heller noen tusenlapper for kvalitetsdeler enn å bygge videre på en rusten org girkassetravers Jeg får også mulighet for å bruke det 240mm stålsvinghjulet mitt med sachs 712 trykkplate nå da T5 motor kommer det nok ikke inn med det første uansett, så skal prøve å få den nåværende motor og gir så bra som mulig før den går over i neste bil

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    Sist endret av HansOla; 03/08/19 kl 18:57

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  8. Takk Holck, Bergstaden takket for denne posten
  9. #1705
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Motor ute for div oppgraderinger




    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  10. Takk Holck, kimar, TurboThomas, Bergstaden, Riff takket for denne posten
  11. #1706
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Et lite innslag av busbil igjen:
    Hvor varm skal/skal ikke manifold og downpipe bli??? Kan dette skyldes for lav tenning pga lav komp og den spyr bensin ut i eksosen? Skal prøve å måle med tenningslampe og bytte til en kaldere plugg igjen, da det har visst blitt bytta til ngk 6er plugg... Eventuelt skal jeg prøve å jorde noen pinner på hjernen for å øke tenningen å se om det hjelper


    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  12. #1707
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Nå har jeg handla chip for å bruke 012 lmm og siemens deka630 dyser, så da skal det ikke stå på dysekapasiteten vertfall Da spørs det bare hvor langt lmm holder følge da.. Klarer jeg 300hk på hjula? Tiden vil vise!

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    Sist endret av HansOla; 07/08/19 kl 15:49

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  13. Takk Riff takket for denne posten
  14. #1708

    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    VCCN medlemsnummer
    1079
    Innlegg
    3.336
    Antall takk

    Standard

    Hvilken chip har du kjøpt?
    Mine prosjekt - Linker under:
    90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
    88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
    92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd

    Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.

  15. #1709
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Riff Vis post
    Hvilken chip har du kjøpt?
    Fra Nimsport i UK, han lager chip til akkuratt det du måtte ønske. Har har laget de selv og tunet de på egen b230ft. Du finner han på Instagram, og den koster £50 med frakt til Norge

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  16. Takk Riff, vangsfreaken takket for denne posten
  17. #1710
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Fra Nimsport i UK, han lager chip til akkuratt det du måtte ønske. Har har laget de selv og tunet de på egen b230ft. Du finner han på Instagram, og den koster £50 med frakt til Norge

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    takk! måtte sende ei melding selv

  18. Takk HansOla takket for denne posten
  19. #1711
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Vel, i dag skulle jeg bare ta av toppen og se på tilstand på sylindre, stempler og alt det der. Det starta jo bra, men sylindrene var ikke pene. Jeg visste det var noe vertikale riper, men dette har bare blitt værre.... Så da var det bare å finne en annen blokk. Heldigvis hadde jeg stående en F-blokk med underspyling på lager, og sugemotorer pleier å være strøkne i sylindrene. Denne var nettopp det, heldigvis. Den var bare ekstremt møkkete. Etter mye vasking ble den lakkert i svart og den ble honet opp. Den ble veldig fin! Så fant jeg fram et sett med 152mm h-profilråder jeg tenkte å sette inn i samme slengen. Jeg skal jo også inn med fordeleraksling med drev for fordeler, så skal prøve å finne fram en fordeler å sette inn med engang, og bruke blokkfordeler. Er LH2.4 fordeler helt tom? Har en fra lh2.2, men denne kan sikkert ikke brukes?






    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  20. Takk Holck takket for denne posten
  21. #1712
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.320
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Jeg skal jo også inn med fordeleraksling med drev for fordeler, så skal prøve å finne fram en fordeler å sette inn med engang, og bruke blokkfordeler. Er LH2.4 fordeler helt tom? Har en fra lh2.2, men denne kan sikkert ikke brukes?
    I slike tilfeller er det kun rotoren og fordelerlokket som er i praksis brukes, så du kan bruke ALLE fordelere inkl. stiftefordeler fra en B19.

  22. #1713
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    I slike tilfeller er det kun rotoren og fordelerlokket som er i praksis brukes, så du kan bruke ALLE fordelere inkl. stiftefordeler fra en B19.
    Åha, takk! Da slipper jeg vertfall å kjøpe

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  23. #1714
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.320
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Åha, takk! Da slipper jeg vertfall å kjøpe
    Javisst. Det er andre fordeler med dette også. Du kan kjöre med to stk. coiler og doble tenningskurver samtidig. Da kan du justere inn topptenningen slik du önsker hvis ikke chippet er tilpasset motoren din sitt korrekte kompresjonsforhold.

  24. #1715
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Javisst. Det er andre fordeler med dette også. Du kan kjöre med to stk. coiler og doble tenningskurver samtidig. Da kan du justere inn topptenningen slik du önsker hvis ikke chippet er tilpasset motoren din sitt korrekte kompresjonsforhold.
    Jøss, hvordan utføres dette i praksis? skal montere en blaster ss for kraftigere gnist og kunne kjøre med litt større stiftåpning på pluggene. Jeg har jo en msd 6al også, men vet ikke hvor enkelt det er i forhold til lh2.4?

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  25. #1716
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.320
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Jøss, hvordan utføres dette i praksis? skal montere en blaster ss for kraftigere gnist og kunne kjøre med litt større stiftåpning på pluggene. Jeg har jo en msd 6al også, men vet ikke hvor enkelt det er i forhold til lh2.4?
    Det er enkelt.
    Tenningen til LH2,4 besstår egentlig av svinghjulsensor, hjerne, tenningsmodul og coil. Coilen sender stöm til rotoren som sender stömmen til riktig tennplugg. Om rotoren står på toppen eller blokken spiller ingen rolle.

    B19A - B230E har triggeren inne i fordeleren, sender signalet til en tenningsmodul som styrer coilen som sender strömmen til en rotor som sender strömmen til riktig sylinder. (Rotoren kan derfor egentlig stå i toppen , selv om man henter triggersignalet fra en blokkmontert fordeler. )

    Hver av disse coilene kan sende strömmen til en coilselector som så sender strömmen til rotoren. Motoren reagerer på den förste gnisten så det spiller ingen roller om det kommer en annen gnist litt senere, ikke sant?
    https://www.summitracing.com/int/parts/msd-8210


    Tenningsforsterkere som MSD, FAST osv osv er alltid en fordel og de en enkle å koble opp. De har 3 par med ledninger.
    1. Ett par til pluss og minus på batteriet.
    2. Ett par til den nye coilen.
    3. Ett par som skal inn på de to ledningene som för gikk til den originale coilen.

    Man kan så godt som alltid koble en tenningsforsterker til en motor med fordeler, uansett hvilket oppsett man har.
    Sist endret av Batland; 12/08/19 kl 16:56

  26. Takk Bergstaden takket for denne posten
  27. #1717
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Tøft! Det hadde vært spennende å prøve Da kommer jeg til å koble opp msd boksen min vertfall, den skal egentlig brukes på gasserturboen men det prosjektet har ikke startet enda!

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  28. #1718
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.320
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Tøft! Det hadde vært spennende å prøve Da kommer jeg til å koble opp msd boksen min vertfall, den skal egentlig brukes på gasserturboen men det prosjektet har ikke startet enda!
    Det er mange muligheter her. Man kan f.eks sveise fast vektene inne i fordeleren slik at man har fast tenning. Så kan fordeleren vris til 15 grader fortenning slik at motoren ALDRI har mindre fortenning enn dette. Da unngår man glöding osv. Man kan også kombinere med stor og liten vakumklokke og pröve seg frem til hva oppsettet liker og ikke liker.

  29. #1719
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Det er mange muligheter her. Man kan f.eks sveise fast vektene inne i fordeleren slik at man har fast tenning. Så kan fordeleren vris til 15 grader fortenning slik at motoren ALDRI har mindre fortenning enn dette. Da unngår man glöding osv. Man kan også kombinere med stor og liten vakumklokke og pröve seg frem til hva oppsettet liker og ikke liker.
    Går det an å få til 'stand alone tenning' kombinert med lh2.4 tror du? Ikke for å klamre seg så utrolig fast i det originale sprutet, men det er mye greiere med godkjenning på mange vis. Bruke en blokkfordeler til å trigge lh2.4 istede for svinghjulsføler? Går det da an å justere fortenning og kombinere med en stor vakumklokke for boostretard? Bare lurer for det ser ut til å være vanskelig for lh2.4 å kompansere for lavkomp

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  30. #1720
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.320
    Antall takk

    Standard

    Javisst. "No problemo."

    Med blokkmontert fordeler trenger du ikke å tenke på at det faktisk er LH2,4 du har.

    Tenk i stedet at du har lavkomp. forgasserturbomotor og bygg tenningsanlegg deretter. Med tenningsforsterker kan du bruke en eldgammel stiftefordeler til en lavkomp. B21A motor fordi disse har tenningskurve mest gunstig til turbobruk. Så er det på med stor vakumklokke og du ligger godt an.

    Alternativt kan du koble ett enkelt, billig, gammelt datasprut til den blokkmonterte fordeleren og legge inn den tenningskurven du vil. Det er gjort her lokalt med ubetinget suksess. Det er iKKE mange ledningene som skal til.
    Sist endret av Batland; 12/08/19 kl 22:00

  31. Takk HansOla takket for denne posten
  32. #1721
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Javisst. "No problemo."

    Med blokkmontert fordeler trenger du ikke å tenke på at det faktisk er LH2,4 du har.

    Tenk i stedet at du har lavkomp. forgasserturbomotor og bygg tenningsanlegg deretter. Med tenningsforsterker kan du bruke en eldgammel stiftefordeler til en lavkomp. B21A motor fordi disse har tenningskurve mest gunstig til turbobruk. Så er det på med stor vakumklokke og du ligger godt an.

    Alternativt kan du koble ett enkelt, billig, gammelt datasprut til den blokkmonterte fordeleren og legge inn den tenningskurven du vil. Det er gjort her lokalt med ubetinget suksess. Det er iKKE mange ledningene som skal til.
    Stilig! Da beholder man bare svinghjulsføleren for innspruten sin del, og bruker tenningsstrøm fra den gamle coilen til det egne tenningsanlegget da? Da tar jeg alt som egentlig skulle på gasserturbomotoren inntil videre. Der har jeg god fordeler med stor klokke. Datasprut har jeg, men det hadde vært artig å passere 300hk på origunal innsprut, uten vanninnsprut og kjempestor turbo. 3"Lmm går vel i airflowcut rundt 300whp så hadde vært morro å prøvd

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    Sist endret av HansOla; 13/08/19 kl 07:08

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  33. #1722
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.320
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Stilig! Da beholder man bare svinghjulsføleren for innspruten sin del, og bruker tenningsstrøm fra den gamle coilen til det egne tenningsanlegget da? Da tar jeg alt som egentlig skulle på gasserturbomotoren inntil videre. Der har jeg god fordeler med stor klokke. Datasprut har jeg, men det hadde vært artig å passere 300hk på origunal innsprut, uten vanninnsprut og kjempestor turbo. 3"Lmm går vel i airflowcut rundt 300whp så hadde vært morro å prøvd
    Jepp.
    Det er en god plan.
    Jeg mener at det er fullt mulig, men det gjör seg ikke selv. Du må beregne å justere og utvikle tenningskurven i fordeleren og vakumklokken til å passe DITT oppsett.

  34. Takk HansOla takket for denne posten
  35. #1723
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Jepp.
    Det er en god plan.
    Jeg mener at det er fullt mulig, men det gjör seg ikke selv. Du må beregne å justere og utvikle tenningskurven i fordeleren og vakumklokken til å passe DITT oppsett.
    Jeg skal gjøre et forsøk! Men lærekurven angående tenning og justering blir nok bratt.. Fordeleren er tidligere brukt på saabfaen sin b21 forgasserturbo med gasser fra deg. Jeg antar den ikke er modifisert med annet en stor dobbeltvirkende vakumklokke.

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  36. #1724
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.320
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Jeg skal gjøre et forsøk! Men lærekurven angående tenning og justering blir nok bratt.. Fordeleren er tidligere brukt på saabfaen sin b21 forgasserturbo med gasser fra deg. Jeg antar den ikke er modifisert med annet en stor dobbeltvirkende vakumklokke.
    Jeg har modfisert noen fordelere gjennom tidene, men husker ikke om saagfaen var en av dem som valgte dette. B21AT motoren hans funket godt, men så monterte han vel datasprut og så blir det helt stille?


  37. #1725
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Jeg har modfisert noen fordelere gjennom tidene, men husker ikke om saagfaen var en av dem som valgte dette. B21AT motoren hans funket godt, men så monterte han vel datasprut og så blir det helt stille?

    Det var vel J.A.S som hadde oppsettet bra børjan tror jeg, oppsatt for iskjøring så ganske feit blanding. Ja han monterte sprut og havna på snaue 260-270whp før han solgte bilen. Tror det ble mange tusen kroner for nesten ingenting

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

Side 69 av 114 FørstFørst ... 19 59 67 68 69 70 71 79 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 97
    Siste post: 29/01/17, 21:48
  2. Trimming av 2.0 Turbo
    By Heffalompen in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 6
    Siste post: 24/03/12, 12:26

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •