Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 745

Tråd: TurboThomas - 740 - Turbo

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Antall takk

Standard

Holdt på en del siste uken, jobba på bilen når jeg hat hatt fritid stort sett Var på treff i helga så måtte gjøre den litt klar

Måtte skaffe kortere fjører da de gamle var litt lange så felgen tok inni den, selv med et -8, så for å slippe å ha 45mm med spacer handla jeg kortere så jeg slapp unna med 30.

Ble brukbart lav, men må valse mer siden hjulet omtrent tar oppi innerskjermen Enda 5 cm å gå på, mistrer fjørspenn med lavere dog.

Siden frontruta fikk møte med en del snø fra en viss snøfres i vinter hadde den en diger sprekk, så den måtte byttes. Å siden taktrekket var litt dårlig benytta jeg sjangsen til å trekke opp taktrtekket på nytt. Usa blink ble også montert siden de gamle var stygge.

Skummet ble skrapt vekk etter tips fra flere her inne.

Litt dårlig bilde. Men ble alacantra lignende stoff, ble ikke så værst egentllig

Fikk montert streamer i frontruta sammen med skiftet, er litt usikker på hva jeg syns. Er muligens litt for lav. Ble også montert spikes, så er svv-vennelig nå

Så første prøvetur iår før treff. Selvfølgelig i finævret :(

Siden det ble treff i helga ble det naturligvis bilder. Riktignok tatt med ordentlig kamera å folk som kan å ta bilder, jeg klarer ikke i nerheten. Ikke at jeg har kamera heller da.. Stilte ut, ble dårlig med premier, hadde ikke akkurat forventa noe men. Gjenstår uansett en del ting på bilen og kosmetisk osv. Men fikk en del oppmerksomhet. Skilte meg litt ut med spikes og jr11

Helt til slutt så vil jeg si at jeg har fått alt til clutchbytte, utenom et svinghjulslager.. Så jeg sitter bare å venter på det om dagen. Ellers så blir det nok å fikse kosmetikk på bilen frem mot det. er ikke helt fornøyd med kanalen på høyresida så den blir nok pussa å lakkert på nytt.. Fangerene skulle hatt seg ordentlig med polytrol, hadde på litt i full fart før treffet, men de trenger mer, det vises fosåvidt litt på bildene også.
    Sist endret av TurboThomas; 03/07/19 kl 07:19
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

Lignende tråder

1. Bytte av slange fra LMM til turbo - '86 740 Turbo
    By samaron in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 8
    Siste post: 25/09/12, 00:52
  2. Orginal 740 Turbo vinge/spoiler og turbo grill.
    By kristofferlund in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 5
    Siste post: 25/01/12, 12:08

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •