Sitter och blir jäkligt sugen på dessa:
http://www.l-m-r.se/p/volvo/940-960/...-960-fram.html
http://www.l-m-r.se/p/volvo/940-960/...multilink.html
Visst är jag jättenöjd med mina B8 Sprint, men det kan alltid bli bättre!
Tack till:
Bil Bengtsson i Simrishamn
do88
KL Racing
Hva er forskjellen på b8 og clubsport?
Sent fra min SM-G390F via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
ser fortsatt meget bra ut det du gjør!
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Du må fortelle senere om du blir bedre fornøyd med Clubsport eller ikke, det er interessant.
Så det var et drøm Enig, må være lov å drømme av og til. Men da vites det ikke om den andre støtdemperen kan bli bedre for din kjørestil.
Helt ärligt kör jag till 99% väldigt lungt, men jag vill ändå ha ordentliga grejer i chassit. Så mina B8 Sprint duger mer än väl och passar egentligen min körstil bättre än Clubsport.
Det är en helt annan bil att köra nu med allt nytt i chassit mot original, det går inte att jämföra.
Tack till:
Bil Bengtsson i Simrishamn
do88
KL Racing
Godt med dekaler i motorrommet, det er jeg helt enig i. Nye som dine sitter sikkert bra.
Sagt det før, men fy søren for en nydelig bil! Liker veldig godt at du gjør det så utrolig nøye, som f.eks. med det dekalet på coil. Liten, men viktig detalj for å få det fint
2019 XC90 T8
2016 E-Golf
"Men don't faint. We take unintended, decisive naps."
- Bob Kelso
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
- Benjamin Franklin
Ja, det er kjempekjekt å gjøre sånt. Ikke bare skiller det seg ut fra de fleste andre, men man får et litt mer korrekt helhetsinntrykk synes jeg
2019 XC90 T8
2016 E-Golf
"Men don't faint. We take unintended, decisive naps."
- Bob Kelso
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
- Benjamin Franklin
Det høyspent klistermerket er viktig, coilen er ikke god og komme nær når det er strøm på den... Snakker av egen erfaring
Moro hvor mye små detaljer det er på denna bilen, Ser utrolig bra ut
Virkelig morsomt å dra på treff når det er så mange deltagere
Sent fra min SM-G390F via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt