Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 92

Tråd: Bluetooth module BT Volvo P2v2 - Oppgradere original telefonmodul PHM med bluetooth.

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Registrerte brukere cortinaterje sin avatar
    Medlem siden
    03. mars 2010
    Sted
    Kristiansand
    Antall takk

Standard

Kjøpte en slik BT-module P2v2 fra Marek Byma for en stund siden og fikk den levert i slutten av februar. Har slitt voldsomt for å få den til å virke og årsaken viste seg å være min phone modul (
    PHM
    ) som var defekt. Hadde ikke brukt
    PHM
    på noen år. Hadde heldigvis en annen
    PHM
    med samme delenr. liggende og ved å bruke denne virker nå P2v2 til Marek som den skal. Må si jeg liker at denne bruker original knapper, mic. og høyttaler.
    Med til historien hører også at når jeg installerte
    PHM
    nr2 i bilen min så passet
    DIM
    på å ta kvelden akkurat da. Super service fra Tunheim fikset imidlertid dette.

Jeg har hatt mange mail og excelent service fra Marek Byma hele veien. Han sier han er klar over det finnes et VCCN's forum og at han har prøvd å registrere seg der, men ikke får til å skrive innlegg. Noe for administrator? Email til Marek Byma er: marekbm.volvo@gmail.com
    Marek ber meg videreformidle svar på noen av spørsmålene som dukker opp, (antar han er flittig bruker av google transelate) og han kommer også med at tilbud ang. samlet bestilling. Jeg sender dette tilbudet via PM til locked, Morgis og aarnes slik at de kan respondere eller videresende til rette vedkommende i vccn som formidler klubbsalg.

Email fra Marek Byma:
    hi,
    i have registered on the forum http://forum.vccn.no/ but i'm not able to add any reply (probably i have missed some have to do at first).
    some answers to the questions i have found on the forum (can you forward it, please?):
    - switching the track: the previous track works fast but the next track has a delay (2 seconds) because if you press it twice in 2 second then you activate a voice control on the cellphone ;-).
    - if you have not
    PHM
    : i have a device connecting directly into the radio (see attached pictures) but the price is little bit higher then GROM so i don't think that someone will want it. the price is same as a module.

btaudio 1.jpg
    btaudio 2.jpg
    img 02.jpg
    Sist endret av cortinaterje; 26/03/17 kl 18:30
    ct

Det er ikke bare Volvo som ruller
    V70 D5 2002

Lignende tråder

1. Bluetooth og AUX adapter til original SC og HU spillere
    By Morgis in forum Produkterfaringer
    Svar: 5
    Siste post: 09/04/18, 01:02
  2. Oppgradere original telefonmodul PHM med bluetooth.
    By MadAss in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 47
    Siste post: 17/12/17, 21:46
  3. Bluetooth og original spiller.
    By Cadnet in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 22
    Siste post: 25/01/15, 22:35
  4. Ettermarkeds dobbel din spiller med bluetooth control ala Volvo?
    By eMTea in forum Bilstereo og Multimedia
    Svar: 4
    Siste post: 22/06/14, 21:05
  5. Svar: 0
    Siste post: 19/06/14, 21:12

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •