Kjøpte en slik BT-module P2v2 fra Marek Byma for en stund siden og fikk den levert i slutten av februar. Har slitt voldsomt for å få den til å virke og årsaken viste seg å være min phone modul (PHM) som var defekt. Hadde ikke bruktPHMpå noen år. Hadde heldigvis en annenPHMmed samme delenr. liggende og ved å bruke denne virker nå P2v2 til Marek som den skal. Må si jeg liker at denne bruker original knapper, mic. og høyttaler.
Med til historien hører også at når jeg installertePHMnr2 i bilen min så passetDIMpå å ta kvelden akkurat da. Super service fra Tunheim fikset imidlertid dette.
Jeg har hatt mange mail og excelent service fra Marek Byma hele veien. Han sier han er klar over det finnes et VCCN's forum og at han har prøvd å registrere seg der, men ikke får til å skrive innlegg. Noe for administrator? Email til Marek Byma er: marekbm.volvo@gmail.com
Marek ber meg videreformidle svar på noen av spørsmålene som dukker opp, (antar han er flittig bruker av google transelate) og han kommer også med at tilbud ang. samlet bestilling. Jeg sender dette tilbudet via PM til locked, Morgis og aarnes slik at de kan respondere eller videresende til rette vedkommende i vccn som formidler klubbsalg.
Email fra Marek Byma:
hi,
i have registered on the forum http://forum.vccn.no/ but i'm not able to add any reply (probably i have missed some have to do at first).
some answers to the questions i have found on the forum (can you forward it, please?):
- switching the track: the previous track works fast but the next track has a delay (2 seconds) because if you press it twice in 2 second then you activate a voice control on the cellphone ;-).
- if you have notPHM: i have a device connecting directly into the radio (see attached pictures) but the price is little bit higher then GROM so i don't think that someone will want it. the price is same as a module.
btaudio 1.jpg
btaudio 2.jpg
img 02.jpg