Burde dreie en kubbe som går igjennom hele veivparitet å inn i akslingen på kassa Ser du på kassa ovenifra så skal tappen stikke 10-15mm ut fra kåpa.
Hvis det er 530D Kasse du bruker?
Burde dreie en kubbe som går igjennom hele veivparitet å inn i akslingen på kassa Ser du på kassa ovenifra så skal tappen stikke 10-15mm ut fra kåpa.
Hvis det er 530D Kasse du bruker?
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Nok ein kjedeleg update Fått meir deler til el nettet. Ventar på fleire pakkar med litt forskjellig enda, begynner vel og nærme seg at eg har alt eg trenger
9 pins kontakt til baklyktene for og kunne fjerne delen som er i bagasjen. Samme type som den 20 pins kontakten eg kjøpte til instrumenta
Og stikk til Bosch kontaktar for 2,5 kvadrats kabel
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Kommer til å bli bra det ledningsnettet der.
Mine prosjekt - Linker under:
90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd
Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.
Satser på det!Målet er at det skal sjå bra ut samtidig som det er lett og montere/demontere/feilsøke
Litt fleire deler. Måtte kjøpe 2,8mm kabelsko til varsel lampene og brytarane. Kjøpte derfor samme kabelsko i størrelsen over sånn at det blir liktDei stikka der veit eg rett og slett ikkje ka er til Men rekner med Skjarlie veit det når han ser dei
Så har eg fått MAP sensoren eg bestilteMå sveise inn ei plate i innsuget der denna skal stå.
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Mykje dilling her enda Driver og rydder plass til den heime no så den kan stå fast der eg har mulighet for og sveise og styre påHar og god tilgang til talje for og heise inn og ut motor i full fart.
Har renska girkassa for deler. Tenkte og få sveist den om snart. Planen var og gå for dei samme måla som den gamle kassa, det burde vel funke greit?Noken som har meinigar om det?
Fant endelig igjen tankarmaturet eg kjøpte til bilen for ei stund sida. På bålplassen vår framme i dalen...
Ellers driver eg og ser på løysning for og flytte servopumpa under dynamoenPlanen er og få tegna opp deler og skjære/dreie alt eg trenger for og montere den sånn. Blir eksternt resorvoar
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Lyst til å lage en ekstra på bestilling?
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Får sjåHar lovd bort ett sett til ein. Og mest sannsynlig blir det mykje pillearbeid, dreiing av hylser osv. Så enten blir det dyrt for deg eller gratis arbeid for meg Så er ikkje sikkert eg gidder lage fleire sett. Får først og fremst sjå om det blir bra og ta det der ifra
Har funne eit vetig strammehjul eg skal få bestilt ein dag
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Jepp. Jeg betaler det det koster, må ha det slik uansett pga innsuget
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Ser ut som at jeg må ta en tur innom å se på denne godbiten igjen Må jo uansett opp med alu rør til deg også
Mine kjøretøy:
- 1984 Volvo 740 Turbo (Prosjekt)
- 1996 Volvo 960 (Prosjekt)
- 1979 Volvo 242 (Prosjekt)
- 2004 BMW E61 (Bruksbil)
- 2007 Ford Ranger XLT (Trekkbil)
Har ikkje skjedd mykje som viser sida du var her sist Men du er sjølvsagt alltid velkommen
Fått 2,8mm kontaktar til instrumenta.
Ekstra innsug som skal byggast om, skal gjere det litt annerledes denna gangen
Tatt ut lageret frå girkassa. Måtte slipe det ut, hadde ikkje verktøy for og få det ut eller. Heilt inne(som det viser på bildet) sitter det igjen litt av lagerhuset. Rett og slett umulig og få det vekk, kjem ikkje til og slipe der. Så tappen som skal inn blir designa for og ikkje komme i kontakt med det som sitter igjen. Fekk vekk litt til etter detta bildet var tatt.
Fått siste brytarane og eit varsellysNo trur eg eg har alt eg trenger!Kjøpte ein usb kontakt og, kjekt og ha.
Kjøpte tut i samme slengen
Dessa er geniale. Skal utapå slangane til varmeapparatet. Då kan ein bøye slangane 90 grader uten og få knekk på dei!Og dei holder forma
FåttAEMbreibandslambdaDenna blir nok montert i midtkonsollen så eg slepper og sjå på den heile tida.
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Den aem bbl ser clean ut
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Var på gamle jobben i dag og fekk kjørt litt vannskjærebord igjen!Det var utruleg kjekt!
Lagde noken deler til ein kompis og til meg sjøl. Var for og få litt gang på vannskjærebordet då det er har stått stille ei stund. Funka perfekt heile dagen
InnsugsflensarEin 10mm til custom innsug og to 8mm til det nye orginal innsuget. Kjem til og lage ein overgangsdel der som eg skrur i innsuget ala Andersen her på forumet
Så fekk eg hylser til beltene i posten. Planen er og sveise dessa inn i tversover røret bak og skru beltekrokane iDå kan eg berre hukke beltene i sida dei har krokfestet sydd fast.
Kompisen min sitt prosjekt er rått! Veldig god framdrift der og i motsetning til hos meg
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Einser, eller to'er? Nå skal det sies det er lenge siden jeg så en gammel golf, og da var den sammensatt
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
Ser ut som ett tøft prosjekt
Vannskjærer er gull
Mine prosjekt - Linker under:
90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd
Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn