Sitat Opprinnelig postet av konso Vis post
Jeg mener å huske at det har vært nevnt at injektorene skal ha lik klassifisering, altså samme tall i sirkelen, om den har det.

Sjekk også ledningsmatta på motoren for gnag, jeg fant noen når jeg gjorde samme jobben, mest på v.side rundt høytrykkspumpa.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
Det er det jeg har fått opplyst også. Men dysene som sitter i denne motoren har IKKE sirkel med tall i. Det er derfor jeg lurer på om jeg har fått feil dyse, og at det er den som lager f*¤# skapen.
Holder nå på å gå over alt av koblinger, og sikringer igjen.



Sitat Opprinnelig postet av Svirre Vis post
Jeg også holder litt på at det kan være en dyse som forstyrrer signalene til
ECU
. Utelukker ikke at den er feilfri, men jeg vil heller komme frem til feilårsaken før
ECU
må evt. byttes. Jeg ser for meg at noe rart har skjedd siden dette kom etter at du har hatt dette fra hverandre.
Er det mulig å lese ut live-verdier under start?


Sendt fråm my talatut. Derav skriveleifer.
Det ser ut som om jeg kanskje kan få lånt et sett med dyser, og evnt.
ECM
fra bilen til en kamerat som akkurat ble litt kortere.
Må bare få sjekka at det er riktige dyser først.
Syns det er for gæli å kjøpe nye dyser før jeg vet at det dem som er gåene.

Jeg har ikke finni noen plass jeg kan lese ut under oppstart, kun avlesing når bilen/motoren går.
Det samme gjelder får å slette feilkodene, bilen må startes ruses til over 1500.rpm stoppes osv.
Mulig det lar seg gjøre, men jeg har finni noen annen måte