Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 155

Tråd: VCCN hovedtreff og trackday på Rudskogen 2015

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard VCCN hovedtreff og trackday på Rudskogen 2015

    Dette er ment å være tråden for å diskutere og planlegge oss frem mot et nytt hovedtreff på Rudskogen i 2015 - denne gangen forhåpentligvis som rent Volvo-treff!



    Volvo-trackday på Rudskogen i 2008 vs. 2014.


    BAKGRUNN:
    Foreløpig er det ifølge klubbledelsen høyst usikkert om det tradisjonsrike hovedtreffet på Rudskogen i det hele tatt blir noe av neste år. Det ville ikke bare vært fryktelig synd i seg selv, men også gjøre medlemskap i klubben mindre attraktivt. De siste årene har treffet blitt arrangert i samarbeid med OMC (Opel-klubben) av økonomiske årsaker. Oppmøtet fra Volvo-folket har blitt dårligere og dårligere, og i år ble treffet åpnet for alle som ville komme og kjøre uavhengig av merke eller klubbtilhørighet. Det så ikke ut til å hjelpe nevneverdig på oppmøtet, og klubben har nå tapt så store penger på treffet at flere trackdays på Rudskogen blir ansett som økonomisk uforsvarlig og ser ut til å være helt i det blå.

    PROBLEMET:
    Slik trenger det imidlertid ikke være. Selve gjennomføringen av treffene er det ingen ting i veien i med, snarere tvert imot. De som har tatt turen forteller om flotte treff og har fått bra med valuta for pengene. Problemet ligger i organiseringen, planleggingen og profileringen av det som bør være Norges store, årlige Volvo-happening for alle med et snev av interesse for bilmerket. Og dem er det som kjent ganske mange av - og enda flere er det over svenskegrensa.

    MULIGHETENE:
    Prislappen for baneleie og nødvendig mannskap på Rudskogen for en lørdag ligger nå på rundt 100.000 kroner, og har steget betraktelig siden det første Volvoforum-treffet på gamle Rudskogen i 2008. Min påstand er at det likevel er fullt mulig å gjennomføre et økonomisk bærekraftig, rent Volvo-treff uten andre merker tilstede hvis man legger ned litt mer innsats i forkant. Jeg melder meg derfor frivillig til å hjelpe klubben med å gjenoppleve gamle minner om et Rudskogen smekkfullt av Volvoer og Volvoentusiaster. Jeg har kompetanse og en strategi på hvordan, og tar svært gjerne på meg oppgaven helt vederlagsfritt av rein og skjær volvolidenskap

    Volvo som bilmerke er en del av den norske folkesjela og noe de fleste har et forhold til. Potensialet for oppmøte og samarbeidspartnere er kjempestort bare man trykker på de rette knappene. Det er på tide at vi går fra å være et "forumtreff" for menigheten her inne, til et stort og anerkjent Volvo-stevne for hele landet, for hele familien og for alle andre som synes det er stas å se det råeste av norske Volvoer i fri utfoldelse enten det er i utstilling eller på bane.

    Er dette noe klubbledelsen ønsker å gjennomføre er det bare å la oss sette i gang. Det handler om å se mulighetene og ikke begrensningene folkens!!

    Ta en kikk på denne filmsnutten fra 2008 for litt skikkelig Volvo-spirit:

    Sist endret av a|ex; 04/09/14 kl 05:41
    Mine biler:

Lignende tråder

  1. Svar: 707
    Siste post: 03/08/11, 19:10
  2. VCCN trackday Rudskogen 17.Juli Convoy
    By Tarell in forum Arkiv
    Svar: 27
    Siste post: 15/07/11, 04:33
  3. VCCN trackday på Rudskogen 2011?
    By MrTjerbo in forum Arkiv
    Svar: 10
    Siste post: 19/01/11, 17:33
  4. Bildetråd: VCCN Trackday@Rudskogen 18/7 2010
    By Per Turbo in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 307
    Siste post: 15/11/10, 08:41
  5. Svar: 175
    Siste post: 24/08/10, 17:50

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •